Obnoviť stránku

Naše pobočky sú otvorené iba v režime výdajní.
Viac informácií k prevzatiu objednávok.

Pre rýchlejší výdaj na pobočkách odporúčame využiť vyzdvihnutie cez aplikáciu.

Reklamácie počas lockdownu prijímame bohužiaľ iba cez online formulár.

Pozor! Z dôvodu ochrany vás, našich zákazníkov, aj našich zamestnancov, vás nemôžeme vpustiť na naše pobočky bez zakrytých úst a nosa (rúška, šatka, šál). Chráňte seba aj ostatných a spoločne všetko zvládneme.

ODPORÚČANIA
PRE POKOJNÝ NÁKUP U NÁS

Dostupnosť. Bezpečnosť. Objednanie. Platby.

Aktuálne opatrenia na prevádzkach pri vyzdvihnutí tovaru

Platné od 19.12.2020 do 24.1.2021:

  • vstup do interiéru prevádzky pobočky je možný len s ochranou dýchacích ciest a pre jedného zákazníka za účelom vyzdvihnutia objednávky vytvorenej na našom eshope alebo telefonicky
  • v exteriéri je potrebné dodržiavať rozostup minimálne 2 m
  • v prípade použitia mobilnej aplikácie na vyzdvihnutie uhradenej objednávky vieme vašu objednávku vydať aj v exteriéri pobočky (neplatí na AlzaDrive a centrálu v Bratislave) takmer bez čakania
  • spotrebiteľom – zákazníkom našej centrály v Bratislave odporúčame využiť vyzdvihnutie cez AlzaDrive, ktorý je dostupný na vopred uhradené objednávky alebo na platbu kartou v automate pred vyzdvihnutím; pre firemných zákazníkov (B2B) je možnosť overenia, vyzdvihnutia či vytvorenia nových objednávok plne funkčná
  • reklamácie či vrátenie tovaru odporúčame zadať on-line a tovar zašlite prostredníctvom pošty alebo prepravnej spoločnosti

Dostupnosť tovaru a skladové zásoby

Čo sa týka aktuálnej dostupnosti tovaru, tak prevažnú časť ponuky máme štandardne dostupnú.

Sme dostatočne zásobení a tovaru by malo byť dostatok aj v nasledujúcich týždňoch.

Všetky produkty, ktoré nám dochádzajú, sa snažíme ihneď naskladňovať.

Bezpečnosť na prevádzkach a skladoch

Všetci zamestnanci nosia povinne rúška a gumové rukavice. Nenosenie ochranných pomôcok prísne postihujeme.

Všetky ochranné opatrenia vyžadujeme aj od dodávateľov a vodičov, ktorí denne dochádzajú na náš sklad.

Prevádzky denne dezinfikujeme. Rovnako naše automobily.

Pri vyzdvihnutí objednávok umožníme vstup maximálne 5-tich ľudí naraz pre dodržanie bezpečnosti zákazníkov i personálu.

Na prevádzkach meriame teplotu všetkým zamestnancom, ktorí prídu na smenu. Ktokoľvek má zvýšenú teplotu, je poslaný domov a k lekárovi.

Na prevádzkach aj v logistických centrách má náš personál k dispozícii dezinfekčné dávkovače pre zabezpečenie zvýšenej osobnej hygieny rúk.

Ako odporúčame objednať na rýchle doručenie

Pokiaľ vás tlačí čas a potrebujete objednávku čo najskôr, objednajte si tovar online a vyzdvihnite si ho osobne na niektorej z našich prevádzok.

Najrýchlejším a zároveň najbezpečnejším spôsobom pri osobnom prevzatí tovaru, je využitie vyzdvihnutia cez našu mobilnú aplikáciu (neplatí na AlzaDrive).

24 hodín denne a 7 hodín v týždni si môžete svoj tovar pri minimálnom kontakte s ľuďmi vyzdvihnúť aj v našich AlzaBoxoch, ktorých už máme po celom Slovensku 36.

Ak potrebujete poradiť s výberom či objednaním tovaru, prosím obráťte sa našu zákaznícku linku 02/5710 1800.

Ak potrebujete tovar čo najskôr, vyberajte z produktov, ktoré sú na prevádzkach skladom. Tovar si objednajte online s doručením na vybranú prevádzku.

Spôsoby platieb

Uprednostňujeme platby vopred z dôvodu maximálnej možnej eliminácie osobného kontaktu.

Aktuálne povolené platobné metódy sú vidieť v košíku.

Platobné automaty na prevádzkach normálne fungujú.

Potrebujem vyriešiť reklamáciu alebo vrátenie tovaru

V termíne 19.12. – 24.1. nie je možný osobný príjem. Reklamovaný či vrátený tovar, ale aj odstúpenie od zmluvy je potrebné zaslať prostredníctvom pošty alebo prepravnej spoločnosti.

Pri zadaní online žiadosti máte navyše na doručenie tovaru až 14 dní. Nemusíte sa tak obávať, že by ste boli v časovej tiesni.

Ako na to? Riaďte sa postupom reklamácie.

Nákup s 0% DPH pre firmy

Vzhľadom na fakt, že pri osobnom odbere objednávok podnikateľov nakupujúcich s 0% DPH nutné overenie oprávnenia nákupu a osoby preberajúcej tovar, prosím zvážte objednávanie s doručením tovaru na adresu sídla spoločnosti alebo jej prevádzok.

Chcete si bezpečne nakúpiť napríklad vybavenie na Home office? Kliknite nižšie.

Bezpečné a spoľahlivé nákupy

To ma zaujíma »

Vezmite si home office

To ma zaujíma »

Máte záujem o ďalšie informácie? Neváhajte sa na nás obrátiť.

P-DC1-WEB21