Servis v Alza.sk
Jednoduchý. Rýchly. Spoľahlivý.
Ako môžem reklamovať poškodený tovar?
1. Reklamácia v autorizovanom servise
Autorizované servisy prinášajú vyšší komfort, flexibilitu a rýchlosť pri riešení vašich reklamácií. Pokiaľ má Váš produkt autorizovaný servis, je rýchlejšie a jednoduchšie Váš výrobok reklamovať priamo tam.
Vyhľadať môj autorizovaný servis2. Jednoducho do AlzaBoxu
- Vo svojom účte si založte reklamáciu online.
- Tovar dôkladne zabaľte a balík čitateľne označte číslom prípadu vrátane písmen.
-
Balík doručte do ktoréhokoľvek AlzaBoxu, zvoľte možnosť „Odoslať“ a zadajte číslo prípadu.
-
Doporučujeme si vytlačiť Reklamačný formulár, ktorý nájdete v podrobnostiach založeného prípadu.
- Odstrihnite z formulára spodnú časť s adresou a čiarovým kódom.
- Hornú časť vložte dovnútra zásielky spoločne s tovarom a spodnú časť nalepte na dôkladne zabalenú zásielku.
- V AlzaBoxe následne stačí kliknúť na tlačítko „Odoslať“ a naskenovať čiarový kód.
- RMA číslo, prosím, nepíšte na originálny obal od tovaru, príde tým k jeho znehodnoteniu.
- Pred vložením balíka do AlzaBoxu z neho odstráňte všetky predchádzajúce prepravné štítky. Pomôžete nám tým rýchlejšie identifikovať Váš prípad.
- V prípade, ak vkladáte pod jedným prípadom viacero produktov do schránky, zabaľte ich prosím do jednej krabičky, obalu, alebo ich ľubovoľným spôsobom spojte tak, aby bol vytvorený jeden celok. Pomôžete nám tým rýchlejšie identifikovať Váš prípad.
- Pokiaľ sa balík nezmestí do otvorenej schránky, schránku nezatvárajte a vráťte sa k obrazovke. Vyberte „Zásielka sa nevojde do schránky“ a postupujte podľa inštrukcií.
- Prosím, nevkladajte prípad do rovnakej schránky, z ktorej si vyzdvihujete objednávku. Výrazne spomalíte spracovanie svojej žiadosti.
- Zabalenú zásielku odporúčame zmerať. Maximálne rozmery sú 43 x 33 x 57 cm. V prípade ak je váš balík väčší, prineste nám ho na ktorúkoľvek pobočku Alzy alebo ho zašlite prepravnou spoločnosťou.
Na čo si dať pozor? -
Doporučujeme si vytlačiť Reklamačný formulár, ktorý nájdete v podrobnostiach založeného prípadu.
3. Osobne na predajne
- Tovar pripravte a prineste na ktorúkoľvek pobočku Alzy .
-
Pre urýchlene vybavenie doporučujeme zadať reklamácie online.
4. Poštou alebo prepravnou spoločnosťou
- Vo svojom účte si založte reklamáciu online.
- Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
- Priložte Reklamačný formulár, ktorý nájdete v podrobnostiach založeného prípadu, alebo priložte sprievodný list s popisom chyby, kópiu nákupného dokladu a Vašu spätnú adresu, prípadne aj s číslom Vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí.
- Tovar odovzdajte prepravnej spoločnosti a odošlite ho na adresu:
Alza.sk – reklamácie
Mlynské Nivy 19034/5a
821 09 Bratislava
Chcete reklamovať mobil alebo tablet?
Pred servisom telefónu či tabletu, resp. jeho reklamáciou, ho najprv skúste uviesť do továrenského nastavenia. Často môže byť chyba v aplikácii tretej strany, čím sa oprava mobilného telefónu, prípadne tabletu, vyrieši neporovnateľne rýchlejšie. Nižšie nájdete návod, ako na to.
Ako uviesť telefón do továrenského nastavenia
Oprava mobilu či tabletu? Zálohujte svoje dáta
Chcete reklamovať mobil či tablet alebo ho budete vracať do továrenského nastavenia? Potom nezabudnite zálohovať svoje dáta. Servis mobilov je totiž spravidla spojený s ich uvedením do továrenského nastavenia. Nižšie nájdete návod, ako zálohovať mobilné telefóny rôznych značiek.
Ako zálohovať a obnoviť telefón
Otázky a odpovede
Zakúpil som produkt a nie je funkčný
Čo potrebujem k reklamácii za dokumenty?
Je postup reklamácie iný, ak som tovar kúpil ako firma?
Je potrebné priniesť aj príslušenstvo?
Mám poruchu na príslušenstve, je potrebné k reklamácii priniesť aj hlavný výrobok?
Potrebujem originálny obal od výrobku?
Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?
Prídem o svoje dáta v zariadení?
Dostal som v servise protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?
Môžem si pri reklamácii produktu vybrať, či chcem nový produkt alebo vrátiť peniaze?
Je nutné mať pri reklamácii produktu so sebou doklad o zakúpení?
Popis reklamačného procesu v Alza.sk
Zadanie reklamácie a pridelenie reklamačného čísla (RMA)
Prijatie tovaru, kontrola technikom, oprava v servise alebo výmena tovaru
V priebehu reklamácie ste informovaný a vždy presne viete, v akom je stave
Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní
Čo robiť, keď ...
Chcem odstúpiť od zmluvy
Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí vyplniť online formulár a priniesť tovar do AlzaBoxu, do našej predajne alebo ho poslať prepravcom.
Odstúpenie v lehote 14 dníPrišiel mi poškodený tovar
- Pokiaľ ste poškodenie zistili do 48 hodín od prevzatia, bezodkladne kontaktuje prepravnú spoločnosť
- V ďalších prípadoch sa obráťte na našu infolinku +421 257 101 800, alebo tovar v čo najkratšej dobe dovezte na ktorúkoľvek predajňu Alza.sk
- Odporúčame obstarať fotodokumentáciu a tovar doniesť kompletný, vrátane obalového materiálu a príslušenstva
- Viac informácií tu
Potrebujete poradiť s niečím iným?
Kontaktujte naše call centrum