Obnoviť stránku

Servis v Alza.sk

Jednoduchý. Rýchly. Spoľahlivý.

Ako môžem reklamovať tovar?

Najrýchlejšie

Reklamácia v autorizovanom servise

Autorizované servisy prinášajú vyšší komfort, flexibilitu a rýchlosť pri riešení vašich reklamácií. Pokiaľ má Váš produkt autorizovaný servis, je rýchlejšie a jednoduchšie Váš výrobok reklamovať priamo tam.

Vyhľadať môj autorizovaný servis

Reklamácia online

Tovar môžete jednoducho reklamovať pomocou nášho formulára. Po vyplnení získate RMA číslo. Číslo spolu s tovarom prineste na ktorúkoľvek z našich predajní. Pokiaľ sa rozhodnete tovar zasielať poštou alebo prepravnou spoločnosťou postupujte podľa pokynov nižšie.

Reklamovať online

Osobne na predajni

  • Tovar pripravte a doneste na ktorúkoľvek z našich predajní v CZ, SK, HU a AT, okrem predajní budúcnosti na Flore, Antala Staška a Můstku, ktoré sú bezobslužné a zatiaľ neumožňujú prijímať reklamácie. 
  • Na urýchlenie odbavenia odporúčame zadať reklamáciu online
Viac

Poštou alebo prepravnou spoločnosťou

  • Tovar pripravte a bezpečne zabaľte
  • Priložte sprievodný list s popisom poruchy, kópiou nákupného dokladu a vašou spätnou adresou, prípadne aj s číslom vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí
  • Odovzdajte tovar prepravnej spoločnosti a odošlite na adresu:
    Alza.sk - reklamácie
    Bottova 7
    811 09 Bratislava
Viac

Chcete reklamovať mobil alebo tablet?

Pred servisom telefónu či tabletu, resp. jeho reklamáciou, ho najprv skúste uviesť do továrenského nastavenia. Často môže byť chyba v aplikácii tretej strany, čím sa oprava mobilného telefónu, prípadne tabletu, vyrieši neporovnateľne rýchlejšie. Nižšie nájdete návod, ako na to.
Ako uviesť telefón do továrenského nastavenia

Oprava mobilu či tabletu? Zálohujte svoje dáta

Chcete reklamovať mobil či tablet alebo ho budete vracať do továrenského nastavenia? Potom nezabudnite zálohovať svoje dáta. Servis mobilov je totiž spravidla spojený s ich uvedením do továrenského nastavenia. Nižšie nájdete návod, ako zálohovať mobilné telefóny rôznych značiek.
Ako zálohovať a obnoviť telefón

Otázky a odpovede

Zakúpil som produkt a nie je funkčný

Tovar vráťte v rámci 14 dňovej lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy. Navštívte ktorúkoľvek našu pobočku alebo pošlite poštou (so sprievodným listom) na adresu centrály.

Čo potrebujem k reklamácii za dokumenty?

Číslo dokladu o zakúpení alebo číslo objednávky. Pokiaľ tovar pošlete poštou, nezabudnite priložiť sprievodný list v ktorom podrobne popíšte závadu a uveďte spätný kontakt na Vás.

Je potrebné priniesť aj príslušenstvo?

Áno, príslušenstvo môže byť príčinou poruchy, alebo je potrebné pre otestovanie zariadenia. Pri televízoroch vždy vezmite stojan, samotná obrazovka by sa mohla pri preprave poškodiť.

Mám poruchu na príslušenstve, je potrebné k reklamácii priniesť aj hlavný výrobok?

Áno, všeobecne príslušenstvo nie je možné reklamovať samostatne. Preto hlavný výrobok odporúčame mať vždy so sebou.

Potrebujem originálny obal od výrobku?

K podaniu reklamácie nie je potrebné mať obal, ale je vhodné v ňom tovar predávať.

Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?

Áno, stačí nám nahlásiť túto osobu ako kontaktnú, telefonicky alebo cez kontaktný formulár. Zároveň je potrebné, aby preberajúca osoba mala so sebou doklad o prijatí do reklamácie. Pokiaľ ste firemný zákazník, prípadný dobropis preplácame iba splnomocnenej osobe, ktorá je u nás evidovaná.

Prídem o svoje dáta v zariadení?

Je to veľmi pravdepodobné. Pokiaľ sa podarí zariadenie opraviť, štandardne sa zo servisu vracia v továrenskom nastavení, ktoré eliminuje prípadný negatívny vplyv aplikácií tretích strán. Odporúčame pravidelné zálohovanie dát, nie len pred podaním reklamácie.

Dostal som v servise protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?

Postačuje nám originál zaslať poštou alebo sa s ním dostaviť na našu predajňu. Po overení protokolu u dodávateľa Vám zašleme dobropis pre vrátenie peňazí za tovar.

Môžem si pri reklamácii produktu vybrať, či chcem nový produkt alebo vrátiť peniaze?

Áno, pri zadávaní reklamácie si môžete stanoviť preferovanú možnosť riešenia reklamácie. Jej konkrétne vyriešenie sa však stanovuje podľa zákona.

Je nutné mať pri reklamácii produktu so sebou doklad o zakúpení?

Nie, pri reklamácii produktu nie je nutné mať so sebou doklad. Postačí nám Váš e-mail, číslo objednávky či sériové číslo produktu.

Popis reklamačného procesu v Alza.sk

Zadanie reklamácie a pridelenie reklamačného čísla (RMA)

Prijatie tovaru, kontrola technikom, oprava v servise alebo výmena tovaru

V priebehu reklamácie ste informovaný a vždy presne viete, v akom je stave

Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní

Čo robiť, keď ...

Tovar chcem vrátiť

Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí vyplniť online formulár a tovar odoslať alebo doniesť na našu predajňu.

Vrátiť tovar

Prišiel mi poškodený tovar

  • Pokiaľ ste poškodenie zistili do 48 hodín od prevzatia, bezodkladne kontaktuje prepravnú spoločnosť
  • V ďalších prípadoch sa obráťte na našu infolinku +421 257 101 800, alebo tovar v čo najkratšej dobe dovezte na ktorúkoľvek predajňu Alza.sk
  • Odporúčame obstarať fotodokumentáciu a tovar doniesť kompletný, vrátane obalového materiálu a príslušenstva
Ako postupovať

Potrebujete poradiť s niečím iným?

Kontaktujte naše call centrum

+421 2 5710 1800
P-DC1-WEB01