Servis v Alza.sk
Jednoduchý. Rýchly. Spoľahlivý.
Ako môžem reklamovať tovar?
1. Reklamácia v autorizovanom servise
Autorizované servisy prinášajú vyšší komfort, flexibilitu a rýchlosť pri riešení vašich reklamácií. Pokiaľ má Váš produkt autorizovaný servis, je rýchlejšie a jednoduchšie Váš výrobok reklamovať priamo tam.
Vyhľadať môj autorizovaný servisssss2. Do AlzaBoxu
- Založte reklamáciu online.
-
- Doneste tovar do akéhokoľvek AlzaBoxu.
-
3. Osobne na predajne
- Založte si reklamáciu online.
- Doneste tovar na ktorúkoľvek pobočku Alzy
-
-
4. Poštou alebo prepravnou spoločnosťou
- Vo svojom účte si založte reklamáciu online.
- Tovar pripravte a bezpečne zabaľte.
- Priložte Reklamačný formulár, ktorý nájdete v podrobnostiach založeného prípadu, alebo priložte sprievodný list s popisom chyby, kópiu nákupného dokladu a Vašu spätnú adresu, prípadne aj s číslom Vášho bankového účtu pre prípad vrátenia peňazí.
- Odošlite tovar prepravnou spoločnosťou (bez nadštandardného poistenia alebo iných prémiových služieb) a pošlite ho na adresu, ktorú nájdete v detailoch založeného prípadu.
Chcete reklamovať mobil alebo tablet?
Pred servisom telefónu či tabletu, resp. jeho reklamáciou, ho najprv skúste uviesť do továrenského nastavenia. Často môže byť chyba v aplikácii tretej strany, čím sa oprava mobilného telefónu, prípadne tabletu, vyrieši neporovnateľne rýchlejšie. Nižšie nájdete návod, ako na to.
Ako uviesť telefón do továrenského nastavenia
Oprava mobilu či tabletu? Zálohujte svoje dáta
Chcete reklamovať mobil či tablet alebo ho budete vracať do továrenského nastavenia? Potom nezabudnite zálohovať svoje dáta. Servis mobilov je totiž spravidla spojený s ich uvedením do továrenského nastavenia. Nižšie nájdete návod, ako zálohovať mobilné telefóny rôznych značiek.
Ako zálohovať a obnoviť telefón
Otázky a odpovede
Zakúpil som tovar a nie je funkčný
Zakúpil som tovar a bol mi doručený poškodený alebo nekompletný
Čo potrebujem na reklamáciu za dokumenty?
Líšia sa nejako reklamácie, pokiaľ som tovar kúpil ako podnikateľ?
Je potrebné priniesť aj príslušenstvo?
Mám závadu na príslušenstvo, treba k reklamácii priniesť aj hlavný výrobok?
Potrebujem originálny obal od výrobku?
Môže reklamáciu vyzdvihnúť niekto iný?
Ak ste firemný zákazník, prípadný dobropis odovzdáme iba osobe, ktorá je uvedená v registrácii.
Prídem o svoje dáta v zariadení?
Dostal som v servise protokol o neopraviteľnosti, čo mám robiť?
Môžem si pri reklamácii produktu vybrať, či chcem nový produkt alebo vrátiť peniaze?
Je nutné mať pri reklamácii produktu so sebou doklad o zaplatení?
Popis reklamačného procesu v Alza.sk
Zadanie reklamácie a pridelenie reklamačného čísla (RMA)
Prijatie tovaru, kontrola technikom, oprava v servise alebo výmena tovaru
V priebehu reklamácie ste informovaný a vždy presne viete, v akom je stave
Reklamáciu riešime v čo možno najkratšom termíne, najneskôr do 30 dní
Čo robiť, keď ...
Chcem odstúpiť od zmluvy
Výrobok môžete do 14 dní od zakúpenia vrátiť, stačí vyplniť online formulár a priniesť tovar do AlzaBoxu, do našej predajne alebo ho poslať prepravcom.
Odstúpenie v lehote 14 dníPrišiel mi poškodený tovar
- Pokiaľ ste poškodenie zistili do 48 hodín od prevzatia, bezodkladne kontaktuje prepravnú spoločnosť
- V ďalších prípadoch sa obráťte na našu infolinku +421 257 101 800, alebo tovar v čo najkratšej dobe dovezte na ktorúkoľvek predajňu Alza.sk
- Odporúčame obstarať fotodokumentáciu a tovar doniesť kompletný, vrátane obalového materiálu a príslušenstva
- Viac informácií tu
Potrebujete poradiť s niečím iným?
Kontaktujte nás na chate