Obnoviť stránku
Far Cry 6
Far Cry 6
Testy grafických kariet
Far Cry 6Počítačová hra Far Cry 6 je akčná strieľačka z pohľadu prvej osoby, ktorá sa odohráva na fiktívnom karibskom ostrove Yara, kde vládne „El Presidente“ Antón Castillo (Giancarlo Esposito), brutálny diktátor s absolútnou kontrolou nad územím ostrova. Hra bola postavená na hernom engine Dunia 2 vývojármi Ubisoft Toronto a vydaná v októbri 2021 spoločnosťou Ubisoft. Snímková frekvencia a časy snímok sa merali pomocou programu FrameView na vstavanom benchmarku hry po dobu 60 sekúnd. Podrobné nastavenia grafického rozhrania hry na testovanie sú uvedené na priložených snímkach obrazovky.
Testy grafických karet

Ako testujeme grafické karty v hre Far Cry 6

Testovacia scéna počítačovej hry Far Cry 6, v ktorej sú testované grafické karty pomocou nástroja FrameView.

Nastavenie hry na testovanie

Far Cry 6 nastavenia videa Far Cry 6 nastavenia Graphics 1 Far Cry 6 nastavenia Graphics 2

Výsledky testov grafických kariet

Testy Far Cry 6
Výkon grafických kariet v Far Cry 6


i

Snímková frekvencia Ukazovateľom výkonu grafickej karty je pre nás priemerná rýchlosť snímok. Dosiahnuté hodnoty priemernej snímkovej frekvencie jednotlivých grafických kariet sú do grafov umiestňované zostupne tak, že najvýkonnejšia karta, ktorá dosiahla najvyššiu snímkovú frekvenciu, je v grafe umiestnená hore a naopak najslabší model s najnižšou snímkovou frekvenciou potom úplne dole.

Ukazovateľ 1 % Low Hodnota ukazovateľa „1 % Low“ je vypočítaná ako 99. percentil z nameraných hodnôt časov snímok (frame times) prevedených na snímkovú frekvenciu. Ide o ukazovateľ plynulosti renderovania snímok, ktorý nám môže odhaliť, či grafická karta renderuje snímky v pravidelných intervaloch. V prípade nízkych hodnôt blížiacich sa k hranici 30 FPS znamená, že pohyb v hre už nie je pre oko hráča plynulý, ale skôr trhavý.

Ukazovateľ 0,1 % Low Hodnota ukazovateľa „0,1 % Low“ sa vypočítava obdobne ako predchádzajúci ukazovateľ, na zreteľ je však braný percentil 99,9. Tento ukazovateľ potom odhaľuje menej časté, zato oveľa výraznejšie poruchy v plynulosti renderingu, kedy sa pri inak plynulom pohybe obraz v hre na okamih akoby zasekne (stuttering). Čím nižšia je dosiahnutá hodnota tohto ukazovateľa, tým výraznejšie „záseky“ sa v hre objavujú, a pohyb tak nie je plynulý aj napriek tomu, že priemerná rýchlosť snímok vykazuje inak vysoké hodnoty.

i

Viac o hre

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB11