Refresh the page
Battlefield V
Battlefield V
Testy grafických kariet
Battlefield VBattlefield V je už 16. dielom akčnej strieľačky z pohľadu prvej osoby, ktorý nás tentoraz zavedie späť do obdobia druhej svetovej vojny. Táto počítačová hra bola postavená na hernom engine Frostbite 3 vývojármi zo štúdia EA DICE a vydaná v novembri 2018 spoločnosťou Electronic Arts. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané v testovacej scéne na mape severnej Afriky v misii Butcher & Bolt po dobu 82 sekúnd nástrojom Fraps. Detailné nastavenie grafického rozhrania hry na testy je uvedené na priložených snímkach.
Testy grafických kariet

Ako testujeme grafické karty v Battlefield V

Testovacia scéna počítačovej hry Battlefield V, v ktorej sú grafické karty pomocou nástroja Fraps testované.

Nastavenie hry pre testy

Battlefield 5 základné nastavenie Battlefield 5 rozšírené nastavenie Battlefield 5 rozšírené nastavenie

Výsledky testov grafických kariet

Testy Battlefield V
Výkon grafických kariet v Battlefield V


i

Snímková frekvencia Ukazovateľom výkonu grafickej karty je pre nás priemerná rýchlosť snímok. Dosiahnuté hodnoty priemernej snímkovej frekvencie jednotlivých grafických kariet sú do grafov zanášané zostupne tak, že najvýkonnejšia karta, ktorá dosiahla najvyššiu snímkovou frekvenciou, je v grafe zanesená hore, a naopak najslabší model s najnižšou snímkovou frekvenciou potom úplne dole.

Ukazovateľ 1 % Low Hodnota ukazovateľa „1 % Low“ je vypočítaná ako 99. percentil z nameraných hodnôt časov snímok (frame times) prevedených na snímkovú frekvenciu. Ide o ukazovateľ plynulosti renderovania snímok, ktorý nám môže odhaliť, či grafická karta renderuje snímky v pravidelných intervaloch. V prípade nízkych hodnôt blížiacich sa k hranici 30 FPS znamená, že pohyb v hre už nie je pre oko hráča plynulý, ale skôr trhavý.

Ukazovateľ 0,1 % Low Hodnota ukazovateľa „0,1 % Low“ sa vypočítava obdobne ako predchádzajúci ukazovateľ, na zreteľ je však braný percentil 99,9. Tento ukazovateľ potom odhaľuje menej časté, zato oveľa výraznejšie poruchy v plynulosti renderingu, kedy sa pri inak plynulom pohybe obraz v hre na okamih akoby zasekne (stuttering). Čím nižšia je dosiahnutá hodnota tohto ukazovateľa, tým výraznejšie „záseky“ sa v hre objavujú, a pohyb tak nie je plynulý aj napriek tomu, že priemerná rýchlosť snímok vykazuje inak vysoké hodnoty.

We care about your privacy

Alza.cz a. s., Company identification number 27082440, uses cookies to ensure the functionality of the website and with your consent also to personalisage the content of our website. By clicking on the “I understand“ button, you agree to the use of cookies and the transfer of data regarding the behavior on the website for displaying targeted advertising on social networks and advertising networks on other websites.

More information
I understand Detailed settings Reject everything
P-DC1-WEB02