Obnoviť stránku
Assassin's Creed: Origins
Assassin's Creed: Origins
Testy grafických kariet
Assassin's Creed: OriginsAssassin's Creed: Origins je akčná adventúra v poradí už desiatej série, ktorá sa tentoraz odohráva v starovekom Egypte. Hra bola postavená na hernom engine AnvilNext 2.0 vývojármi zo štúdia Ubisoft Montreal a vydaná v októbri 2017 spoločnosťou Ubisoft. Meranie snímkovej frekvencie a frame times bolo vykonávané na vstavanom benchmarku po dobu 121 sekúnd nástrojom FRAPS. Priechod testovacou scénou ukazuje priložené video, detailné nastavenie grafického rozhrania hry pre testy je potom uvedené na priložených snímkach.
Testy grafických kariet

Ako testujeme grafické karty v Assassin's Creed: Origins

Testovacia scéna počítačovej hry Assassin's Creed: Origins, v ktorej sú grafické karty pomocou nástroja FRAPS testované.

Nastavenie hry pre testy

Assassin's Creed: Origins nastavenie videa Assassin's Creed: Origins nastavenie pokročilé 1 Assassin's Creed: Origins nastavenie pokročilé 2

Výsledky testov grafických kariet

Testy Assassin's Creed: Origins
Výkon grafických kariet v Assassin's Creed: Origins


i

Snímková frekvencia Ukazovateľom výkonu grafickej karty je pre nás priemerná rýchlosť snímok. Dosiahnuté hodnoty priemernej snímkovej frekvencie jednotlivých grafických kariet sú do grafov zanášané zostupne tak, že najvýkonnejšia karta, ktorá dosiahla najvyššiu snímkovú frekvenciu, je v grafe zanesená hore, a naopak najslabší model s najnižšou snímkovou frekvenciou potom úplne dole.

Ukazovateľ 1 % Low Hodnota ukazovateľa „0,1 %“ je vypočítaná ako 99. percentil z nameraných hodnôt časov snímok (frame times) prevedených na snímkovú frekvenciu. Ide o ukazovateľ plynulosti renderovania snímok, ktorý nám môže odhaliť, či grafická karta renderuje snímky v pravidelných intervaloch. V prípade nízkych hodnôt blížiacich sa k hranici 30 FPS znamená, že pohyb v hre už nie je pre oko hráča plynulý, ale skôr trhavý.

Ukazovateľ 0,1 % Low Hodnota ukazovateľa „0,1 % Low“ sa vypočítava obdobne ako ukazovateľ predchádzajúci, na zreteľ je však braný percentil 99,9. Tento ukazovateľ potom odhaľuje menej časté, zato oveľa výraznejšie, poruchy v plynulosti renderingu, kedy sa pri inak plynulom pohybe obraz v hre na okamih akoby zasekne (stuttering). Čím nižšia je dosiahnutá hodnota tohto ukazovateľa, tým výraznejšie „záseky“ sa v hre objavujú, a pohyb tak nie je plynulý aj napriek tomu, že priemerná rýchlosť snímok vykazuje inak vysoké hodnoty.

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB01