Poistenie predĺženej záruky
Poistenie predĺženej záruky V prípade pozáručnej poruchy vám produkt opravíme, vymeníme za nový, alebo vystavíme dobropis v plnej výške obstarávacej ceny.
- Záruka až 3 roky navyše k zákonnej záručnej lehote.
- Celú poistnú udalosť vybavíme za vás, škodu nám stačí nahlásiť.
- Veľkú bielu techniku opravíme u vás doma a ušetríte náklady za odvoz.
- Stručné podmienky predĺženej záruky nájdete tu
- Zaujímavosť: v roku 2023 poisťovňa vyriešila 89% všetkých reklamácií v prospech zákazníka.
Ako služba pomáha zákazníkom?
-
Televízor 55" Samsung QE55Q60
- Zákazník si kúpil televízor za €814.
- K tomu zakúpil predĺženú záruku.
- Televízor sa pokazil po záručnej lehote.
- Alza prevzala televízor a nechala ho opraviť. Cena opravy bola €520 (64 % z nákupnej ceny). Pretože zákazník mal nárok na uplatnenie reklamácie, nezaplatil ani euro.
-
Robotický vysávač TESLA RoboStar T80 Pro
- Zákazník si kúpil robotický vysávač za €260.
- K tomu zakúpil predĺženú záruku.
- Robot sa pokazil po záručnej lehote.
- Pretože mal zákazník dohodnutú predĺženú záruku, získal nárok na kompenzáciu opravy vo výške €159 (61 % z nákupnej ceny).
-
Sušička bielizne CANDY CS H10A2DE-S
- Zákazník si kúpil sušičku bielizne za €349.
- K tomu zakúpil predĺženú záruku.
- Sušička bielizne prestala fungovať po záručnej lehote.
- Pretože mal zákazník zakúpenú predĺženú záruku, získal nárok na kompenzáciu opravy vo výške €241 (66 % z nákupnej ceny).
Prečo sa to naozaj oplatí?
-
Zákazník si zaobstaral službu, ktorá predĺžila životnosť produktu
-
Reklamačný proces vyriešila a uhradila Alza po zákonnej záručnej lehote
-
Zákazník bol ušetrený neplánovaných finančných výdajov
-
Predĺžená záruka je služba, ktorá sa oplatí
Ako to funguje?
-
Predĺžte si záruku
K tovaru v Košíku zvoľte variant predĺženej záruky. Službu je možné zakúpiť aj spätne počas zákonnej záruky. Zaplatením sa služba aktivuje.
-
Ako uplatniť službu?
Poruchu počas trvania predĺženej záruky hláste na 02 / 571 018 05 alebo na akejkoľvek predajni Alza.
-
Vybavenie reklamácie
Vašu poistnú udalosť vyriešime čo najrýchlejšie. Počkajte na reakciu.
Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.
Ku ktorému tovaru sa predĺžená záruka dojednáva najviac?
Predĺženú záruku si môžete dojednať k väčšine našich produktov z našej ponuky podľa vašich preferencií. Najobľúbenejšie je u týchto kategórií.
Ako získať predĺženú záruku?
Ísť nakupovaťČasto kladené otázky
-
Je možné predĺžiť záruku spätne?
Áno, záruku je možné predĺžiť po celý čas trvania zákonnej záruky, pokiaľ služba bude aktuálne k dispozícii. Predĺžiť záruku je možné aj po reklamácii.
-
Kryje služba aj mechanické poškodenie?
Predĺžená záruka kryje výrobné nedostatky, rovnako ako zákonná záruka. Mechanické poškodenie medzi ne nepatrí.
-
Bude odo mňa, ako platiteľa DPH, požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?
Áno, pokiaľ bude prípad riešený opravou. Bude od Vás ako platiteľa DPH požadované uhradenie DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.
-
Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?
Akonáhle obdržíme Vaše oznámenie o škodovej udalosti, vyšetrovanie vášho prípadu začneme bez zbytočného odkladu a ukončíme ho bez neopodstatneného predlžovania. Podľa zákona máme na vybavenie poistnej udalosti až 90 dní, čo je tiež uvedené v podmienkach vášho poistenia. Väčšinu prípadov však vybavíme do 45 dní od odovzdania produktu.
-
Zapožičiate mi náhradný výrobok počas opravy?
Aktuálne v rámci služby Predĺžená záruka neposkytujeme náhradné výrobky počas riešenia poistnej udalosti.
-
Ako postupovať pri reklamácii veľkej bielej techniky?
V prípade, že sa Vám zariadenie poškodí, je potrebné sa v prvom rade spojiť s Alza.sk (tel: 02 / 571 018 05, e-mail: [email protected]) a oznámiť vznik škodovej udalosti. Uveďte najmä príčinu vzniku škodovej udalosti, rozsah a charakter poškodenia. Ďalej uveďte údaje z dokladu o kúpe, z ktorého je zrejmé, kedy a ako bolo dohodnuté poistenie.
Následne si dohodnete obhliadku technika autorizovaného servisu u Vás doma a pokiaľ bude oprava do maximálnej výšky 70 % z kúpnej ceny výrobku, zariadenie si necháte opraviť. Faktúru za opravu nám následne pošlete emailom a náklady za opravu Vám preplatíme späť na Váš bankový účet, ktorý máte uvedený pod registráciou. V prípade, že by oprava presiahla 70 % kúpnej ceny prístroja (nerentabilná oprava) alebo je servis nedostupný, je potrebné kontaktovať našu zákaznícku linku 02 / 571 018 05 a zaslať tovar na našu reklamačnú adresu spolu so sprievodným listom. Adresa: Mlynské Nivy 5/A, 811 09 Bratislava. - Kde nájdem staršie poistné podmienky?
-
Nesúhlasíte s vybavením poistnej udalosti?
V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame obrátiť sa na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu [email protected]. Obratom obdržíte správu o začatí šetrenia reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.
Podeľte sa s priateľmi
Zaujala vás ponuka? Tak si ju nenechávajte len pre seba a povedzte o nej svojim známym.