Obnoviť stránku

Počas sviatku 5.7. je otvorená iba centrála v Bratislave a AlzaDrive.

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Predĺžená záruka

Získajte až 3 roky navyše k štandardnej záruke! Pokazený tovar zadarmo opravíme alebo vymeníme za iný.
   Viac ako 90 % škôd je plnených v prospech zákazníka
   Službu zakúpilo už viac ako 100 000 zákazníkov
   K štandardnej záručnej dobe až 3 roky navyše
   Bez spoluúčasti
   Tovar opravíme, vymeníme alebo vystavíme dobropis
   Nemusíte hľadať autorizovaný servis. Uplatníte na ktorejkoľvek predajni

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.cz a.s.)

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.sk s.r.o.)

Podmienky poistenia sú úplne totožné (lišia sa iba v identifikácii poistníka)

Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.

Najčastejšie otázky

Je možné službu zakúpiť spätne?

Áno, službu je možné zakúpiť po celú dobu trvania štandardnej záruky, ak služba bude aktuálne k dispozícii.

Kde nájdem staršie poistné podmienky?

Kryje táto služba mechanické poškodenie?

Predĺžená záruka kryje výrobné chyby, rovnako ako štandardná záruka. Mechanické poškodenie medzi ne nepatrí.

Bude po mne, ako platcovia DPH požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?

Áno, ak sa bude postupovať opravou. Bude po Vás ako platcovia DPH požadované uhradenie spoluúčasti vo výške 10% z kúpnej ceny výrobku a zároveň je nutné uhradiť DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus / tzv SWAP). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.

Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?

Každý prípad sa snažíme vybaviť do 45 dní od odovzdania produktu alebo od doručenia potrebných dokumentov od Polícia v prípade odcudzenia. Tento termín je tiež u drvivej väčšiny prípadov dodržaný. Avšak zákonom daný termín na vybavenie poistnej udalosti je až 90 dní, rovnako tak je táto hodnota uvedená v poistnej zmluve.

Zapožičiate mi náhradný výrobok po dobu opravy?

Aktuálne neposkytujeme náhradné výrobky po dobu riešenia poistnej udalosti.

Nesúhlasíte s vybavením poistnej udalosti?

V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame sa obrátiť na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratom obdržíte správu o spustení vyšetrovania reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.

Ako postupovať pri reklamácii veľkej bielej techniky?

V prípade, že sa Vám zariadenie poškodí je potrebné kontaktovať autorizovaný servis výrobcu. Následne si dohodnete obhliadku technika u Vás doma a ak bude oprava do maximálnej výšky 70 % z kúpnej ceny výrobku zariadenie si necháte opraviť. Faktúru za opravu nám následne pošlete emailom a náklady za opravu Vám preplatíme vo forme dobropisu. V prípade že by oprava presiahla 70 % je potrebné zariadenie poslať na našu reklamačnú adresu.
WEB6