Ak sa pred dôležitou schôdzkou cítite nepríjemne kvôli pokrčenému oblečeniu alebo ste práve vybalili oblečenie z kufra a nemáte k dispozícii žehličku, nezúfajte. Nielen s týmto vám pomôže ručný naparovač odevov. Ako vybrať ten správny a čo všetko vám môže ponúknuť? To všetko sa dozviete, ak budete pokračovať v čítaní.
Ručný naparovač odevov využijete doma aj na cestách. Je kompaktný a ľahký. Vďaka nemu dokážete pomocou pary ľahko vyžehliť odev zavesený na vešiaku bez toho, aby ste museli použiť žehličku. Týmto malým pomocníkom jednoducho odstránite nežiaduce záhyby, nerovnosti aj drobné nečistoty.
Ručný naparovač nájde svoje využitie aj v domácnosti, kde pomôže vytvoriť dokonalý vzhľad vašich závesov a záclon. Môžete ho dokonca použiť, keď chcete vyrovnať poťahy na pohovke.
Aké výhody prináša ručný naparovač odevov?
Ručný naparovač odevov prináša oproti bežnej žehličke mnoho výhod. Na rozdiel od klasickej žehličky, ktorá potrebuje nejaký čas na nahriatie, je ručný naparovač ihneď pripravený na použitie. Nižšie si povieme o ďalších jeho benefitoch.
Nepretržitý výstup pary, vďaka čomu môžete vyžehliť rôzne druhy odevov, závesov a záclon bez prerušovania.
Jednoduché a bezpečné používanie, stačí ho naplniť vodou, zapnúť a môžete začať pracovať.
Ručný naparovač tiež osvieži a dezinfikuje bielizeň. Para totiž dokáže zlikvidovať až 99,9 % baktérií. Dezinfikovať tak môžete napríklad obliečky na vankúše, ale aj plyšové hračky vašich detí.
Hodí sa pre všetky typy odevov. Nezáleží na tom, či ide o jemné látky, syntetické materiály alebo ťažké materiály, ako sú džínsy alebo plátno. Ručný naparovač odevov si s nimi dokáže poradiť a rýchlo ich vyžehliť.
i
Ručný naparovač odevov vyberajte aj podľa typu naparovania
Na trhu existuje špeciálny ručný naparovač odevov, s ktorým môžete žehliť horizontálne, teda na žehliacej doske, ale aj vertikálne – odevy zavesené na vešiaku alebo záclony a závesy. Ten bežný ponúka iba vertikálne naparovanie.
Aký výkon by mal ručný naparovač odevov ponúkať?
Ručný naparovač odevov má príkon v rozmedzí od 800 do 1 500 W. Ten sa líši v závislosti od konkrétneho modelu a výrobcu. Vo všeobecnosti platí, že výkon naparovača je daný jeho príkonom, teda množstvom energie, ktorú spotrebuje za určitý časový interval. Čím vyšší výkon bude mať, tým lepšie si ručný naparovač s tkaninou poradí.
Výkon v rozmedzí 800 až 1 400 W je vhodný na jemnejšie materiály.
Výkon okolo 1 500 W je vhodný pre všetky textílie, zvládne aj obleky alebo vlnu.
Ručný naparovač odevov sa môže líšiť v závislosti od výstupu pary
Výstup pary udáva, v akom množstve para z naparovača odevov nepretržite vychádza. Vyšší výstup pary znamená rýchlejšie a jednoduchšie žehlenie a efektívne zahladenie záhybov na odevoch. Ručný naparovač zvyčajne vyprodukuje 20 – 40 g/min. Je teda dôležité vybrať si taký, ktorý bude zodpovedať vašim potrebám.
i
Aký objem nádoby vám ručný naparovač odevov ponúkne?
Ručný naparovač odevov je kompaktné zariadenie s objemom nádržky okolo 200 až 300 ml, čo zvyčajne stačí na niekoľko minút prevádzky a vyžehlenie niekoľkých kusov oblečenia.
Ďalšie praktické funkcie, ktorými ručný naparovač odevov disponuje
Ručný naparovač odevov vám pri žehlení nielen ušetrí čas a energiu, ale môže ponúkať aj ďalšie doplnkové funkcie uľahčujúce vašu prácu. Ktoré to sú? Poďme sa na ne spoločne pozrieť.
Termostat umožňuje reguláciu teploty pary podľa typu látky.
Režim ECO šetrí elektrickú energiu aj životnosť zariadenia a po dlhšej nečinnosti prístroj automaticky vypne.
Stupne intenzity pary si prispôsobíte podľa potreby a typu tkaniny.
Funkcia automatického čistenia po stlačení zodpovedajúceho tlačidla zariadenie vyčistí.
Automatické nastavenie teploty sa postará o to, že práca s naparovačom bude ešte efektívnejšia.
Hľadáte ten najlepší ručný naparovač odevov? Recenzie našich zákazníkov vám pomôžu pri výbere.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.