Obnoviť stránku

Reklamácia, či vrátenie? Ľahko do AlzaBoxu.

Do svojho AlzaBoxu môžete po novom vrátiť, alebo reklamovať tovar. To všetko s pohodlím, na ktoré ste zvyknutí pri vyzdvihovaní zásielok.

„Rýchlo, jednoducho a zadarmo do AlzaBoxu.“

AlzaBox

Ako na to?

  1. Vo svojom účte si založte reklamáciu online.
  2. Označte balíček číslom reklamácie.
  3. Na akomkoľvek AlzaBoxe stlačte voľbu „Odoslať“, zadáte číslo reklamácie a balíček vložíte do otvorenej schránky.
  4. A je to!

Jediným obmedzením je rozmer zásielky

Schránky nie sú nafukovacie, maximálny rozmer balíčka, ktorý je možné do AlzaBoxu vložiť, je 43 × 33 × 57 cm. Schránku v AlzaBoxe vám otvoríme automaticky podľa veľkosti tovaru, ale keby sa do schránky náhodou nezmestil, máte možnosť otvoriť väčšiu schránku.


Reklamácia aj vrátenie cez AlzaBoxy sú zadarmo

Nemusíte sa obávať dodatočných nákladov. Najvyšším nákladom bude váš čas, a aj ten sme znížili na minimum - pri boxe nebudete dlhšie ako pol minúty.


Balíček môžete odovzdať kedykoľvek 

Väčšina používateľov AlzaBoxov na nich miluje flexibilitu, pretože môžu vyzdvihnúť balíček kedykoľvek chcú. Rovnakú flexibilitu máte aj s vrátením tovaru a reklamáciami.


Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB06