Next Business Day
On-site
Dell Next Business Day On-Site zahŕňa tieto služby:
- Servis u zákazníka do druhého pracovného dňa (NBD On-Site)
- Telefonická technická podpora
- Nepretržitá komplexná online podpora (24/7)
- 30-dňová úvodná asistencia
Servis u zákazníka do druhého pracovného dňa
Po nájdení chyby telefonickou podporou umožňuje služba Dell Next Business Day vyslanie certifikovaného technika k zákazníkovi. Ak technik zaznamená telefonické hlásenie chyby do 17 hodín pracovného dňa (pondelok - piatok), a pokiaľ sú dostupné potrebné náhradné diely, je to vždy do druhého pracovného dňa.
Telefonická technická podpora
Ak ste neboli schopní problém s výrobkom Dell vyriešiť pomocou online pomoci, možno
zavolať na linku, na ktorej bude vykonaná diagnostika. Vďaka tejto službe sa dajú rýchlo a efektívne zistiť prípadné chyby a zabezpečiť
najvhodnejší a najrýchlejší spôsob nápravy. Linka je dostupná v pracovných dňoch a je spoplatnená podľa bežnej sadzby.
Nepretržitá komplexná online podpora
Na adrese
support.euro.dell.com získate
bezplatnú online asistenciu vrátane e-mailovej podpory. Budete mať prístup k manuálom, nástrojom na diagnostiku problémov a informáciám o hľadaní chýb. Môžete tu nájsť
aktuálne ovládače, odpovede na časté otázky alebo sa
sami opýtať technikov.
24 hodín denne, 7 dní v týždni.
30-dňová úvodná asistencia
V priebehu prvých 30 dní po dodaní hardvéru alebo softvéru Dell máte k dispozícii
telefonickú technickú podporu, ktorá vám pomôže s akoukoľvek
inštaláciou a konfiguráciou, týkajúcou sa týchto produktov. Ak si niečím nie ste istí, alebo neviete ako niečo sprevádzkovať, môžete využiť práve toto riešenie.