Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Honeywell Lyric C1, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Honeywell Lyric C1 ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Honeywell Lyric C1 vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Zdravím, to cloudove úložiště je kde, nachází se někde na serveru nebo třeba dokoupit....popř mi nějaké doporucte. Diky
Michal Braný26. 05. 2018
Dobrý den, děkuji za Vaši otázku,
o toto se stará výrobce. Vy si zakoupíte kameru, kterou zaregistrujete v aplikaci.
Na cloud se odesílají data, která jsou uložena po dobu 24 hodin.
Poté se přemažou.
Výrobce nám jako prodejci tuto informaci nesděluje, avšak bude se jednat o nějaký server umístěný u něj, který bude splňovat jistá zabezpečení a šifrování.
Hezký den
19. 07. 2019
Dobrý den,
zamýšlel jsem koupit jako kamery do domu. Mám tedy na úřad pro ochranu osobních údajů při registraci napsat, že podle alza.cz se data skladují asi po dobu 24 hod asi někde na serveru výrobce, který má asi nějaká zabezpečení a šifrování? Mohu vás takto jako profesionály v oboru citovat?
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
AGORA DMT, a.s.05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
03. 10. 2022
Dobrý den, lze koupit delší, kompatibilní kabel od výrobce? Koupila jsem dlouhý nespecifický kabel jinde, a kamera se nedá nastavit. Pokud použiji kabel zakoupený s kamerou, tak nastavení není problém. Jestliže po nastavení přejdu na dlouhý kabel, kamera je trvale offline. Tudíž: Jedná se o vadu nebo snad nelze použit cizí kabel? Děkuji. Ostatně moje druhá kamera funguje normálně s prodlužovacím kabelem. Asi toto bude jediné řešení. Co vy na to?
22. 11. 2022
Dobrý den,
je potřeba aby byl kabel i datový nejenom nabíjecí. Je možné že se koupil kabel jiný. Nicméně neoriginální kabely nemáme v této kameře vyzkoušené.
V případě dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Se srdečnými pozdravy
05. 10. 2022
Dobrý den,
délka mikrousb kabelu je omezena kvůli ztrátám v přenosu, delší kabel výrobce záměrně neposkytuje.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.