Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Tesla Smart Blood Pressure Monitor, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Tesla Smart Blood Pressure Monitor ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Tesla Smart Blood Pressure Monitor vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Mohli by ste tam dopísať, že batérie nie su v balení a USB napajanie nie je podporovane.
17. 03. 2024
Dobrý deň,
v části "parametry a specifikace" je vždy uveden obsah balíčku. V údajích o výrobku jsou uvedeny také případné možnosti připojení nebo výstupy.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
Ľubomíra Hudáková14. 01. 2024
Ako môžem namerané hodnoty vytlačiť? Tesla Smart Blond Pressure Monitor tlakomer. Ďakujem Hudakova
02. 02. 2024
Dobrý deň,
Bohužiaľ, tlakomer Tesla Smart Blood Pressure Monitor nepodporuje priamu tlač nameraných hodnôt. Existuje však viacero alternatívnych riešení, ako ich môžete vytlačiť:
1. Pomocou aplikácie Tesla Smart:
Namerané hodnoty sa automaticky ukladajú do aplikácie Tesla Smart v telefóne.
V aplikácii môžete exportovať namerané hodnoty do súboru CSV (Comma-Separated Values).
Tento súbor CSV môžete následne otvoriť v tabuľkovom procesore (napr. Microsoft Excel) a vytlačiť.
2. Manuálne zapísanie hodnôt:
Namerané hodnoty si môžete zapísať ručne do zošita alebo na papier.
Tieto hodnoty môžete následne prepísať do počítača a vytlačiť.
3. Pomocou snímača obrazovky:
Pomocou snímača obrazovky môžete zachytiť obraz displeja tlakomeru s nameranými hodnotami.
Tento obrázok môžete následne vytlačiť.
4. Pomocou cloudovej služby:
Niektoré tlakomery, vrátane Tesla Smart Blood Pressure Monitor, ponúkajú možnosť ukladania nameraných hodnôt do cloudovej služby.
Z cloudovej služby môžete namerané hodnoty exportovať do súboru CSV a následne ich vytlačiť.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
16. 11. 2023
Dobrý den, umí aplikace ukládat data do Apple zdraví? Děkuji
Zákaznická podpora TESLA20. 11. 2023
Dobrý den,
aplikace bohužel nepodporuje Apple zdraví.
S pozdravem team Tesla
Adam Kocourek23. 10. 2023
Dobrý den umí aplikace po přidání tlakoměru hodnoty sdílet například s Google Fit ? Jde mi o export dat zda to umožňuje. Děkuji za informaci 🙂
Zákaznická podpora TESLA24. 10. 2023
Dobrý dne,
zatím bohužel neumí.
Děkujeme s pozdravem
16. 08. 2023
Daju sa v tomto tlakomeri pouzit aj nabijatelne baterie alebo len jednorazove?
Zákaznická podpora TESLA21. 08. 2023
Dobrý den,
ano dají se použít i nabíjecí baterie.
S pozdravem
Team Tesla
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.