Na tejto stránke nájdete otázky týkajúce sa Radosť – Prvú Nekonečnú Radosť si vyskúšaj na týždeň zadarmo!, na ktoré sa pýtajú zákazníci najčastejšie (často nazývané ako FAQ). Pokiaľ teda kúpu produktu Radosť – Prvú Nekonečnú Radosť si vyskúšaj na týždeň zadarmo! ešte len zvažujete, môžete si prečítať nižšie uvedené diskusie alebo pridať do diskusného fóra k Radosť – Prvú Nekonečnú Radosť si vyskúšaj na týždeň zadarmo! vašu vlastnú otázku. Na otázky odpovedajú naši vyškolení špecialisti.
Radosť – Prvú Nekonečnú Radosť si vyskúšaj na týždeň zadarmo!
Dobry den, chcem sa spytat ako funguje ta Radost karta. Nepotrebujem ju a nechcem ju. Mozem ju spokojne zahodit a neaktivovat a nemozu mi vzniknut ziadne poplatky, vsak?
24. 10. 2021
Ano. Moja skončila v odpadne tiež.
23. 09. 2021
dobry den chcem sa opyat lebo mam zaujem o vivo 11s a mam uplene stary typ karty sim ktory nemozno orezat lebo ta kovova klavna cast je prilis velka a na zaklade toho sa neda orezat.Vedeli by ste mi nejako poradit?Alebo je nutna kupa novej sim karty?Popripade by som si vedel zmenit cislo na svoje pôvodne na novej karte?
25. 09. 2021
Dobrý den,
v takovémto případě bude nutná nová sim karta. Postačí, když si zajdete k Vašemu operátorovi se starou kartou, kde lze bezplatně vše nechat převést na novou kartu.
Děkujeme
V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Přeji Vám pěkný zbytek dne.
Alex Laky12. 02. 2024
asi som to zabud v alzaboxe. čo mám robiť?
13. 02. 2024
Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. V tom případě, prosím, kontaktujte naši zákaznickou linku na čísle +421 2 5710 1800.
13. 01. 2024
Dobrý deň, dostal som k mobilu SIM Radosť ktorú nepotrebujem, nebola možnosť to zrušiť. Môžem vrátiť SIM v predajni? Ja nechcem nič, iba to nechcem zahadzovať, a prípadne by ste ju mohli využiť pre niekoho kto má záujem.
21. 01. 2024
Dobrý deň,
ďakujem za dotaz. SIM kartu môžete vrátiť na pobočke ak je nerozbalená, môžeme ju použiť. Ďakujem za zodpovedný prístup k ekológii.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
04. 11. 2021
Dobrý deň, mám problém s naskenovaním OP v appke Radosť, a teda neviem spustiť kartu…aký je postup? Ďakujem
06. 11. 2021
Dobrý den,
je potřeba naskenovat komplet celý doklad.Více informací naleznete na odkazu níže:
Odkaz do neznáma
Děkuji
26. 10. 2021
Nechcem kartu Radosť. Čo s ňou mám urobiť?
27. 10. 2021
Dobrý den,
zakoupil jste si ji? Děkujeme
Richard Richter05. 12. 2023
Pravdepodobne nie, keďže ju dávate s mobilmi. Tiež mám jednu zbytočnú, malo by sa to dať odmietnuť a nepresúvať odpad k zákazníkovi. Ale asi O2 platí za to, že sa to k nám dostane za každú cenu.
24. 10. 2021
Dobrý deň keď je rozbalena karta radosť tak už bola zákazníkom karta aktivovana?
24. 10. 2021
Nie. A ani nové číslo sa na ňu nedalo aktivovať. Chcelo prenos čísla a to som nechcel. Šla do koša lebo nemala zmysel.
23. 07. 2021
Ako funguje prenos čísla z O2 do Radosť,
25. 07. 2021
Dobrý deň,
doporučujem pre prenos čísla kontaktovať priamo Radosť ktorá všetko potrebné zariadi - táto simkarta je s novým číslom.
V prípade akýchkoľvek ďalších prianí či otázok nás neváhajte kontaktovať.
Prajem Vám pekný deň
František Šarlina01. 09. 2021
vsetko vybavis v appke s novym cislom ,prenesu ti ho :)
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.