Obnoviť stránku

Počas sviatku 5.7. je otvorená iba centrála v Bratislave a AlzaDrive.

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Neobávajte sa rozbitia alebo krádeže. Buďte bez obáv kdekoľvek na svete.
   Spoluúčasť predstavuje iba 10 % z kúpnej ceny tovaru
   Poistenie kryje náhodné poškodenie alebo zničenie veci
   Vzťahuje sa tiež na krádež veci, ktorú mal zákazník na sebe alebo pri sebe (napr. krádež z vrecka)
   Pokrýva aj lúpež, vlámanie alebo vykradnutie objektu určeného na trvalé bývanie, chaty či chalupy
    Tovar opravíme, vymeníme alebo vystavíme dobropis
    Nezáleží na tom, v ktorej krajine ku škode došlo

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.cz a.s.)

Aktuálne poistné podmienky (nákup od Alza.sk s.r.o.)

Podmienky poistenia sú úplne totožné (lišia sa iba v identifikácii poistníka)
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.

Otázky a odpovědi

Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?

Každý prípad sa snažíme vybaviť do 45 dní od odovzdania produktu alebo od doručenia potrebných dokumentov od Polície v prípade odcudzenia. Tento termín je tiež u drvivej väčšiny prípadov dodržaný. Avšak zákonom daný termín na vybavenie poistnej udalosti je až 90 dní, rovnako tak je táto hodnota uvedená v poistnej zmluve.

Bude po mne, ako platcovia DPH požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?

Áno, ak sa bude postupovať opravou. Bude po Vás ako platcovi DPH požadované uhradenie spoluúčasti vo výške 10 % z kúpnej ceny výrobku, a zároveň je nutné uhradiť DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus/tzv SWAP). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.

Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?

V prípade poškodenia sa výrobok najprv zasiela do autorizovaného servisného strediska, kde vykonáme diagnostiku a zistíme možnosti opravy. Na základe cenového návrhu (vyčíslenie nákladov na opravu) a dostupnosti náhradných dielov likvidátor poisťovne rozhodne, či je oprava rentabilná, alebo dôjde k ukončeniu iným spôsobom.

Ako nahlásim poistnú udalosť?

Zapožičiate mi náhradný výrobok počas opravy?

Aktuálne neposkytujeme náhradné výrobky počas riešenia poistnej udalosti.

Kde nájdem staršie podmienky poistenia?

Nesúhlasíte s vybavovaním poistnej udalosti?

V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame sa obrátiť na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu reklamace@rgconsulting.cz. Obratom obdržíte správu o spustení vyšetrovania reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.
Alza.sk nie je poistným likvidátorom a nenesie zodpovednosť za to, akým spôsobom bude poistná udalosť poisťovňou riešená.
WEB11