Obnoviť stránku

Počas Veľkonočných sviatkov 29.3. a 31.3. je otvorený iba AlzaDrive v Senci. Na Veľkonočný pondelok 1.4. sú uzavreté všetky predajne vrátane AlzaDrive, stále však môžete využiť doručenie do našich AlzaBoxov.

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Pri náhodnom rozbití alebo krádeži vám produkt opravíme, vymeníme za nový, alebo vystavíme dobropis.

  • Poistenie kryje užívanie produktu doma, v práci alebo pri cestovaní, kdekoľvek na svete.
  • Celú poistnú udalosť vybavíme za vás, škodu nám stačí nahlásiť.
  • Nové obchodné podmienky s minimom výluk: v prvej polovici roku 2022 sme s poisťovňou vyriešili 94 % všetkých poistných udalostí v prospech zákazníka.
Skupina elektroniky
Späť na všetky služby

Ako služba pomáha zákazníkom?

Prečo sa to naozaj oplatí?

  • Zákazník si zadovážil službu, ktorá chráni v náhodných situáciách

  • Reklamačný proces vyriešila a uhradila Alza

  • Zákazník ušetril na oprave

  • Poistenie proti rozbitiu a krádeži sa oplatí

Ako to funguje?

  • Poistite sa proti rozbitiu a krádeži

    K tovaru v Košíku zvoľte Poistenie proti rozbitiu a krádeži. Zaplatením službu aktivujete.

  • Ako uplatniť poistenie?

    Poruchu, rozbitie alebo krádež ohláste na 02 / 571 018 05. V prípade krádeže si pripravte dokumenty od Polície.

  • Uzatvorenie poistnej udalosti

    Vašu poistnú udalosť vyriešime, čo najrýchlejšie. Počkajte na reakciu.

Cena služby je variabilná – odvíja sa od ceny samotného tovaru.
Poistenie obsahuje aj obmedzenie krytia a výluky z poistenia, s ktorými sa zoznámte v poistných podmienkach, ktoré sú tu k dispozícii.
K 01. 08. 2021 sme zásadne upravili poistné podmienky – výluky ako sú deti či domáci miláčikovia u nás nehľadajte.

Aktuálne poistné podmienky platné od 1. 3. 2023

U akého tovaru sa poistenie najviac oplatí?

Odporúčame zjednať poistenie predovšetkým pri mobilných telefónoch, notebookoch, chytrých hodinkách či televíziách, a to hlavne kvôli displejom a obrazovkám. Vhodné je poistiť aj fotoaparáty a to predovšetkým kvôli častým krádežiam.

Ako poistiť elektroniku?

Poistenie proti rozbitiu a krádeži je možné zakúpiť ku všetkým produktom, na ktoré sa služba vzťahuje, a vždy ju nájdete v prvom kroku košíka.
Výber služby Poistenie proti rozbitiu a krádeži
Ísť nakupovať

Často kladené otázky


  • Aké prípady sú riešené v prospech zákazníka?

    Poistenie proti rozbitiu a krádeži pokrýva širokú paletu životných situácií. Napríklad:

    • - niekto do Vás strčí, telefonujete a prístroj Vám vypadne z ruky
    • - z Vášho bytu, domu alebo chaty Vám ukradnú televízor
    • - svojou nešikovnosťou si polejete notebook
    • - vreckár Vám v MHD odcudzí mobilný telefón
    • - telefón Vám spadne do toalety (áno, aj to sa stáva)
    • - počas dovolenky Vám ukradnú fotoaparát
    • - psík Vám rozhryzne klávesnicu
    • - dieťa Vám zhodí tablet zo stola
  • Aké prípady sú zamietnuté?

    Aj tieto prípady môžu nastať, ale poistenie sa na ne bohužiaľ už nevzťahuje:

    • - krádež prístroja z neuzamknutého automobilu
    • - telefón si odložíte v klube na bar
    • - batéria notebooku začne rýchlo strácať na kapacite, prípadne sa nafúkne
    • - bežné opotrebovanie a poškriabanie displeja
    • - odcudzenie telefónu v čase požívania alkoholu
    • - chyby kryté zákonnou zárukou

    Úplný zoznam výluk z poistenia nájdete v Poistných podmienkach.

  • Ako prebieha vybavovanie poistnej udalosti?

    V prípade poškodenia sa výrobok najskôr zasiela do autorizovaného servisného strediska, kde vykonáme diagnostiku a zistíme možnosti opravy. Na základe cenového návrhu (vyčíslenia nákladov na opravu) a dostupnosti náhradných dielov likvidátor poisťovne rozhodne, či je oprava rentabilná, alebo dôjde k ukončeniu iným spôsobom (výmenou alebo dobropisom).

  • Ako dlho môže trvať riešenie poistnej udalosti?

    Každý prípad sa snažíme vybaviť do 45 dní od odovzdania produktu alebo od doručenia potrebných dokumentov od Polície v prípade odcudzenia. Tento termín je tiež pri drvivej väčšine prípadov dodržaný. Avšak zákonom daný termín na vybavenie poistnej udalosti je až 90 dní, rovnako tak je táto hodnota uvedená v poistnej zmluve. Lehota na vybavenie poistnej udalosti začína plynúť okamihom odovzdania poškodeného výrobku alebo dodaním všetkých dokladov od Polície.

  • Ako nahlásim poistnú udalosť?

    Poruchu, rozbitie alebo krádež nahláste na: +420 225 340 777 alebo e-mailom na [email protected]. Vznik škodovej udalosti môžete nahlásiť aj samostatnému likvidátorovi poistných udalostí e-mailem na [email protected].

    Pripravte si:

    • - číslo nákupného dokladu,
    • - SN poškodeného výrobku,
    • - príčinu škody (presný opis situácie, v ktorej došlo k poškodeniu či odcudzeniu výrobku).

    V prípade odcudzenia výrobku si navyše pripravte:

    • - uznesenie o odložení prípadu,
    • - úradný záznam (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie),
    • - potvrdenie o blokácii IMEI (ak ide o 3G/4G zariadenie).

    Operátor si od vás tieto informácie poznamená a oznámi Vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná. Poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu.

  • Bude odo mňa ako platiteľa DPH požadované uhradenie DPH, tak ako v prípade poistenia vozidla?

    Áno, pokiaľ bude prípad riešený opravou. Bude od Vás ako platiteľa DPH požadované uhradenie spoluúčasti vo výške 10 % z kúpnej ceny produktu a zároveň je nutné uhradiť DPH z ceny opravy (vzťahuje sa aj na výmenu v servisnom stredisku za iný kus). Dané DPH je však možné ako v iných prípadoch, požadovať od štátu späť.

  • Zapožičiate mi náhradný výrobok počas opravy?

    Aktuálne neposkytujeme náhradné výrobky počas riešenia poistnej udalosti.

  • Kde nájdem staršie podmienky poistenia?
  • Nesúhlasíte s vybavením poistnej udalosti?

    V prípade nesúhlasu s vybavením Vašej poistnej udalosti Vám odporúčame obrátiť sa na samostatného likvidátora poistných udalostí RG Consulting s.r.o. na emailovú adresu [email protected]. Obratom obdržíte správu o začatí šetrenia reklamácie. To môže trvať až 30 dní, podľa vyťaženosti a zložitosti prípadu.

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB14