Obnoviť stránku
Zásielkovňa | Doprava na Alza.sk

Čo je Zásielkovňa?

Zásielkovňa je široká dodávateľská sieť s viac ako 620 výdajnými miestami v SR, na ktoré si môžete nechať doručiť objednaný tovar ľahko, lacno a rýchlo. Touto cestou zasiela tovar aj Alza.sk.

  Jednoduché sledovanie zásielky
  Dodanie do dvoch dní na viac ako 620 pobočiek v SR
  Vyzdvihnutie tovaru kýmkoľvek len pomocou zaslaného hesla
  Možnosť rozbalenia zásielky pri prevzatí
  Uschovanie objednávky na pobočke až po dobu 21 dní
  Doručenie na ktorúkoľvek pobočku len za 1,96 €

Sledovanie zásielky

  • Sledovanie zásielky na webe (v budúcnosti aj na telefónoch s Androidom aj iOS)
  • Zaslanie e-mailu s trasovacím číslom ihneď po odovzdaní tovaru dopravcovi
  • Predĺženie úschovy, správa zásielky aj heslo na vyzdvihnutie – všetko v aplikácii
AlzaBox HOME

Ako funguje Zásielkovňa

Zásielkovňa predstavuje moderný a zákaznícky veľmi pohodlný spôsob dopravy objednaného tovaru. Ten je založený na širokej sieti výdajných miest. Zásielkovňa pobočky priamo neprevádzkuje, sú nimi spravidla lokálne prevádzkarne najrôznejších druhov, výdajné miesto preto môžete nájsť na svojej najbližšej čerpacej stanici, v samoobsluhe, papiernictve, čistiarni odevov, reštaurácii, kopírovacom centre alebo napríklad parfumérii.

Vďaka tomuto systému disponuje Zásielkovňa viac ako 620 výdajnými miestami na území Slovenskej republiky, a to ako v mestských, tak vo vidieckych oblastiach, kam doručuje lacno do dvoch dní. Navyše poskytuje modernú službu sledovania zásielok, vždy teda viete, kde sa váš balíček nachádza a kedy doputuje až k vám.

Zásielkovňa sa snaží byť lepšou alternatívou tradičných zásielkových služieb, s ktorými bojuje hlavne pohodlím pri doručovaní. Na zazvonenie dopravcu nemusíte čakať doma, balíček si objednáte k najbližšiemu partnerovi Zásielkovne, u ktorého na vás počká 7 dní. Ak si ho nemôžete v tejto lehote vyzdvihnúť, na webe máte možnosť úschovy zadarmo predĺžiť až na tri týždne.


Viac ako 620 výdajných miest v SR

Výdajné miesta Zásielkovne sú rozmiestnené po celom Slovensku, ale aj v ČR, v Poľsku, Maďarsku a Rumunsku. V SR je ich viac ako 620, európsky počet potom presahuje 3 600.

Otázky a odpovede

Aké rozmery a hmotnosť môže balík do Zásielkovne mať?

Zásielkovňa je služba zameraná najmä na doručovanie menších a ľahších balíkov. Skvele poslúži pri objednávkach mobilných telefónov, fotoaparátov, počítačových komponentov a mnohých ďalších produktov.

Rozmery štandardnej zásielky:

  • Maximálna hmotnosť zásielky: 5 kg
  • Maximálny rozmer jednej strany zásielky: 70 cm
  • Maximálny súčet rozmerov všetkých troch strán zásielky: 120 cm (napr. zásielka s rozmermi 50 × 40 × 30 cm)
  • Minimálne rozmery: 10 × 7 × 1 cm

Ako cenná môže byť objednávka do Zásielkovne?

Doručenie do Zásielkovne je určené objednávkam do 1 100 €.

Koľko stojí doručenie do Zásielkovne?

Doručenie štandardného balíka stojí s využitím Zásielkovne 1,96 €.

Ak vás táto informácia neuspokojuje, má pre vás na webe Zásielkovňa cenník.

Za ako dlho bude moja objednávka na výdajnom mieste Zásielkovne?

Do Zásielkovne je možné tovar doručiť do dvoch dní.

Ako dlho na mňa balík v Zásielkovni počká?

V Zásielkovni je štandardná doba úschovy 7 dní. Ak vopred viete, že si zásielku nestihnete vyzdvihnúť, môžete si úschovu pred uplynutím pôvodnej 7 dňovej lehoty predĺžiť na 21 dní.

Môžem tovar zaplatiť až na výdajnom mieste Zásielkovne? A ako?

Áno, okrem štandardnej platby vopred môžete s využitím Zásielkovne platiť aj formou dobierky na výdajnom mieste. Jej maximálna cena je 1 100 €. Môžete ju spravidla uhradiť hotovosťou aj kartou.

Ako prebieha vyzdvihnutie zásielky v Zásielkovni?

  1. O odovzdaní zásielky Zásielkovňou na prepravu budete informovaní e-mailom s trasovacím číslom, vďaka ktorému budete môcť zásielku sledovať.
  2. Vo chvíli, keď zásielka dorazí na vami zvolenú pobočku Zásielkovne, obdržíte prostredníctvom SMS či e-mailom (prípadne ho nájdete aj v aplikácii, ktorá bude pravdepodobne časom dostupná aj pre slovenských zákazníkov) heslo pre vydanie zásielky. Pokiaľ si nestíhate tovar vyzdvihnúť v priebehu 7 dní, môžete pomocou odpovede Sledovanie zásielky lehotu predĺžiť až na 21 dní.
  3. Heslo použite na pobočke Zásielkovne, na jeho základe vám bude zásielka vydaná. Vyzdvihnutím môžete poveriť aj inú osobu, stačí jej toto heslo odovzdať, je totiž jediným nutným dokladom práva na zásielku. V Zásielkovni od vás nechcú občiansky ani iný preukaz.

Kde nájdem výdajné miesta Zásielkovne?

Prehľad pobočiek Zásielkovne nájdete v mape vyššie a potom tiež na mape, ktorá sa vám zobrazí, ak vyberiete Zásielkovňu ako spôsob dopravy pri nákupe.

Zoznam všetkých pobočiek nájdete na webe Zásielkovne, možno ich vyhľadávať podľa krajín, krajov a miest. Tie najväčšie nájdete nižšie:

Kde nájdem kontakt na Zásielkovňu?

Ak máte otázky k svojej zásielke, ktorá je už v preprave Zásielkovne, môžete sa pozrieť, či vám ich nezodpovie služba Sledovanie zásielky opísaná vyššie.

Ak aj napriek tomu potrebujete poradiť, zákaznícky servis Zásielkovne kontaktujte jedným z nasledujúcich spôsobov, k dispozícii je vám od pondelka od piatku od 9:00 do 18:00.

  • E-mail: info@zasielkovna.sk
  • Telefón: +421 221 201 135

P-DC1-WEB21