Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie. Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Postup nahlásenia reklamácie:
-
Nahlásenie emailom: [email protected]
- Veľké spotrebiče (práčky, chladničky, rúry a pod. )
- Dodanie fotky výrobného štítku.
- Číslo predajného dokladu.
- Popis závady
- Malé spotrebiče - nie je nutné hlásiť.
- Veľké spotrebiče (práčky, chladničky, rúry a pod. )
-
Odovzdanie tovaru na reklamáciu:
- Veľké spotrebiče (práčky, chladničky, rúry a pod. ) - servis bude zákazníka kontaktovať s termínom opravy v mieste bydliska.
- Malé spotrebiče - Je nutné doručiť tovar na najbližšiu pobočku Alzy, poslať poštou alebo sa cez Call centrum dohodnúť na zvoze.
- V prípade akýchkoľvek otázok sa neváhajte obrátiť na zákaznícku linku dostupnú 24 hodín denne a +421 2 5710 1800
- Najrýchlejší a najpohodlnejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu