Obnoviť stránku

MIDEA

Reklamácia tovaru značky Midea / Comfee

Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie. Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.


Postup nahlásenia reklamácie:


  • Nahlásenie emailom: [email protected]
    • Veľké spotrebiče (práčky, chladničky, rúry a pod. )
      • Dodanie fotky výrobného štítku.
      • Číslo predajného dokladu.
      • Popis závady
    • Malé spotrebiče - nie je nutné hlásiť.


  • Odovzdanie tovaru na reklamáciu:
    • Veľké spotrebiče (práčky, chladničky, rúry a pod. ) - servis bude zákazníka kontaktovať s termínom opravy v mieste bydliska.
    • Malé spotrebiče - Je nutné doručiť tovar na najbližšiu pobočku Alzy, poslať poštou alebo sa cez Call centrum dohodnúť na zvoze.


  • V prípade akýchkoľvek otázok sa neváhajte obrátiť na zákaznícku linku dostupnú 24 hodín denne a +421 2 5710 1800



  • Najrýchlejší a najpohodlnejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu
Späť

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB12