Obnoviť stránku

Autronic SK

Reklamácia tovaru značky Autronic

Tovar tejto značky možno reklamovať priamo s pomocou autorizovanom servise, vo väčšine prípadov Vám tak môže byť zaslaný konkrétny diel.

  • vyplníte reklamačný protokol (pozri prílohu), vyfotíte závadu a k e-mailu pridáte scan / fotografiu predajného dokladu (faktúra)
  • V reklamačnom protokole je nutné uviesť ako predajca Alza.cz a.s., čo najpodrobnejšie popísať vadu alebo označiť chybný diel na montážnom návode
  • servis závadu posúdi a navrhnete riešenia tzn. doposlanie chybného alebo chýbajúceho dielu (v prípadoch, kde je možná inštalácia užívateľom svojpomocne)
  • v zložitejších prípadoch, kedy je potrebné zaslať tovar priamo na servis budete požiadaní o odovzdaní reklamácie skrze Alza.sk

Názov servisuE-mail
Autronic s.r.o.

Reklamačný protokol vo formáte .xlsx TU na stiahnutie.

Späť

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB17