Autronic SK
Reklamácia tovaru značky Autronic
Tovar tejto značky možno reklamovať priamo s pomocou autorizovanom servise, vo väčšine prípadov Vám tak môže byť zaslaný konkrétny diel.
- vyplníte reklamačný protokol (pozri prílohu), vyfotíte závadu a k e-mailu pridáte scan / fotografiu predajného dokladu (faktúra)
- V reklamačnom protokole je nutné uviesť ako predajca Alza.cz a.s., čo najpodrobnejšie popísať vadu alebo označiť chybný diel na montážnom návode
- servis závadu posúdi a navrhnete riešenia tzn. doposlanie chybného alebo chýbajúceho dielu (v prípadoch, kde je možná inštalácia užívateľom svojpomocne)
- v zložitejších prípadoch, kedy je potrebné zaslať tovar priamo na servis budete požiadaní o odovzdaní reklamácie skrze Alza.sk
Názov servisu | E-mail |
---|
Autronic s.r.o. | |
Reklamačný protokol vo formáte .xlsx TU na stiahnutie.