Obnoviť stránku
Na vyzdvihnutie Vami objednaného tovaru sú naše pobočky otvorené podľa otváracej doby pobočky.
Mimoriadna situácia môže ovplyvniť čas doručenia. Na doručení všetkých objednávok intenzívne pracujeme. Ďakujeme za pochopenie.

Gorenje - SK

Reklamace zboží značky Gorenje

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

https://www.gorenje.sk/zakaznicky-servis

Asistenční služba: 800 105 505

Na asistenčnej linke Vám naši odborní pracovníci pomôžu v pracovných dňoch v dobe od 8,00 do 16,00 hod. rýchle a profesionálne vyriešiť záručnú, prípadne pozáručnú opravu výrobkov Gorenje a Mora.

http://www.gorenje.sk/support/

Vaše Informácie, dotazy a pripomienky ku kvalite servisnej siete radi uvítame i písomnou formou na adrese servis@gorenje.cz.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu
Zpet
P-DC1-WEB25