Obnoviť stránku

Apple SK

Reklamácia tovaru značky Apple

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Názov servisuTelefónE-mailPrevádzková dobaAdresa
+02 6720 2080servis@swisshp.sk

Po-Št 08.00 17.00
Pia-08.00 –14:30

Pestovateľská 13 – areál OC Korzo 821 04 Bratislava

+421 245 691 
375
 
apple_sk@vspdata.com Po – Pá 9:00 – 16:00Nová Rožňavská 3
831 04 Bratislava
 

+421 2 444 59 955
 

servis@ccc.sk

Po-Št: 8:30-18:00 hod.
Pia 8:30 - 16:30
Námestie Biely kríž 1
831 02 Bratislava

Od 10.10.2008 nadobúda účinnosť zmena v poskytovaní záruk podnikateľom, firmám a osobám samostatne zárobkovo činným. Podnikatelia a firmy získavajú pri nákupu iPodu či počítača Apple 1. rok záruky podľa obchodného zákona v ČR. Ak si títo zákazníci zakúpili počítač Apple a chcú si záruku predĺžiť, majú možnosť využiť službu Next Business Day (NBD), ktorá poskytuje 3-ročnú záruku.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu

Zpet
WEB16