Obnoviť stránku

Genie SK

Reklamácia tovaru značky Genie

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru


 

ZnačkaservisAdresa
Genie
Offia.sk
https://www.offia.sk/ako-reklamovat/

U produktov značky Genie možno pohodlne cez vyššie uvedený odkaz reklamovať priamo cez servis. Stačí nahrať snímku kúpneho dokladu, vyplniť popis chyby (možno priložiť fotografie či video). Následne servis pošle inštrukcie na odoslanie, tovar vyzdvihne dopravcu. Pri menších a lacnejších produktov zákazník odovzdá balík na ktorejkoľvek pobočke partnerského dopravcu (sieť v SR).

Vybavenie reklamácie je spravidla veľmi rýchle.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu
Späť

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB19