Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
Názov servisu | Telefón | Prevádzková doba | Adresa | |
---|---|---|---|---|
asupport s.r.o. | +421 911 792 034 | [email protected] | Po-Pá 9:00 - 17:00 |
Radlinského 27
Bratislava, 811 07 Areál hotelu Saffron Vchod z ulice Fazuľová |
Kvalita LCD displejov je určovaná normou ISO 13406-2. Keďže sa každý LCD displej skladá z minimálne 2,35 miliónov subpixelov alebo tranzistorov (15" ), nie je z hľadiska výrobných technológií prakticky možné predchádzať stratám pixelov. Do predaja môžu byť dané LCD s maximálne desiatimi vadnými pixelmi. Norma delí LCD displeje do štyroch tried , vadné pixely potom do troch typov a dvoch frekvenčných kritérií. Vadné pixely sa môžu vyskytnúť ako žiarivé pixely, čierne pixely alebo strata subpixelov (prípadne blikajúce pixely). Frekvenčné kritériá rozlišujú po prvé počet bielych alebo čiernych pixelov vyskytujúcich sa v konkrétnej oblasti (klastra) a po druhé straty subpixelov alebo blikajúce pixely vyskytujúce sa v klastri.Upozornenie - vadné body LCD
Štyri triedy určujú maximálny povolený počet chýb u každého typu vadných pixelov. LCD displeje značky ADI, SONY, NEOVO a väčšina ďalších LCD na našom trhu sú zaradené do triedy II. To znamená, ak je počet týchto chybných bodov menej ako desať (2x typ 1, 2x typ 2 a 5x typ 3 = 2 čierne body + 2 biele body + 5 farebných bodov = max 9 chybných), nevzniká zákazníkovi nárok na výmenu alebo reklamáciu LCD displeja. V prípade väčšieho počtu chybných pixelov kontaktujte autorizovaný servis Vášho LCD, prípadne predajcu.