Obnoviť stránku

TimeMoto TM-626

1,0 1 hodnotení
556,30 €

TimeMoto TM-626


TimeMoto TM-626: dochádzka zamestnancov dokonale pod kontrolou

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626 ponúka integrovanú čítačku kariet RFID na spoľahlivé monitorovanie príchodov a odchodov zamestnancov. Pri použití na jednom PC ho môžete kombinovať s počítačovým softvérom, v prípade väčšej siete potom uprednostníte synchronizáciu dát cez cloud. TM-626 umožňuje tiež vzdialenú správu dát, a to nielen z počítača alebo notebooku, ale aj z telefónu či tabletu. Jediné, čo potrebujete, je pripojenie k internetu a zadarmo dostupná mobilná aplikácia. Ku všetkým údajom máte navyše prístup v reálnom čase, čo ponúka široké možnosti využitia v každej firme bez ohľadu na jej veľkosť a odvetvie.



Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Kľúčové vlastnosti dochádzkového systému TimeMoto TM-626

  • Jednoduchá, spoľahlivá a prehľadná správa príchodov a odchodov zamestnancov
  • Štyri spôsoby záznamu: čítačka kariet, kľúčové čipy, odtlačok prsta alebo ručné vyťukanie PIN kódu
  • Údaje o prítomnosti alebo neprítomnosti v reálnom čase
  • Zhromažďovanie dát v centrálnom počítači alebo na cloude
  • Dochádzkový systém TimeMoto spracuje až 10 000 časových protokolov
  • 2,8" prehľadný TFT displej
  • Možnosť rozšírenia o ďalšie terminály
  • Prístup z ľubovoľných internetových prehliadačov a zariadení
  • Zadarmo dostupná aplikácia TimeMoto
  • Ľahké pridávanie nových pracovísk
  • Pokročilé časové plánovanie
  • Nízke náklady na prevádzku
  • Súčasťou každého dochádzkového systému TM je základný SW
  • SW eviduje všetky projekty (príchod, odchod, lekár, dovolenka atď.) tak, ako si zákazník nastaví
  • Terminály komunikujú s RFID kartami/čipmi na frekvencii 125 kHz
  • Súčasťou balenia nie je softvér – je potrebné si zakúpiť licenciu SAFESCAB TimeMoto PC software plus alebo na stránkach výrobcu využiť cloudovú licenciu

Záznam cez kartu, čip, odtlačok prsta alebo PIN kód

Vaši zamestnanci si môžu vybrať zo štyroch spôsobov, ako príchod na termináli TimeMoto TM-626 zaznamenať: buď cez kartu RFID, čipový prívesok, odtlačok prsta alebo pomocou PIN kódu. Základný softvér dodávaný k produktu zvláda zaznamenávať príchody a odchody, dovolenku, lekára a ďalšie evidencie až pre 200 užívateľov.

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Bezdrôtové zhromažďovanie dát

Vstavaný WiFi prijímač terminálu TimeMoto TM-626 odosiela dáta v reálnom čase buď do centrálneho počítača alebo do cloudu. Prístup k nim tak môžete mať okamžite a de facto odkiaľkoľvek.

Cloudové úložisko je na 30 dní zadarmo, potom je nutné si ho zaplatiť a predĺžiť. Druhým variantom používania je pripojenie k PC, kde nie je nutná služba Cloudu.


Silnou stránkou systému TimeMoto TM-626 je bezchybnosť

Vďaka množstvu inteligentných technológií predchádza terminál TimeMoto TM-626 náhodnému vzniku chýb pri zázname času. Na správnosť údajov o dochádzke sa môžete vždy spoľahnúť.

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Spríjemnite zamestnancom záznam dochádzky

Ak kupujete dochádzkový systém TimeMoto TM-626 do väčšej firmy, zvážte nákup viacerých terminálov. Dajú sa totiž rozmiestniť na rôzne pracoviská tak, aby záznam dochádzky bol pre zamestnancov čo najpríjemnejší a najjednoduchší.


Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

TimeMoto TM-626 je kompatibilný s počítačmi aj inteligentnými zariadeniami

Keďže sú terminály TimeMoto kompatibilné so všetkými najvyužívanejšími operačnými systémami, dochádzku môžete spravovať z notebooku, tabletu aj z mobilného telefónu. Stačí prístup k internetu a nainštalovaná aplikácia TimeMoto (zadarmo dostupná na Google Play/iTunes).


Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Rozčleňovanie & šifrovanie dát

Údaje o dochádzke môžete so systémom TimeMoto TM-626 priraďovať pod rôzne projekty, pridávať k nim komentáre a pre väčšiu bezpečnosť ich dokonca aj šifrovať.


Správa a sledovanie dochádzky v reálnom čase

Vďaka cloudovej aplikácii je možné sledovať dochádzku zamestnancov priamo v reálnom čase alebo spravovať časové rozpisy. Nezáleží na tom, či ste doma, v kancelárii alebo momentálne cestujete.

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Pokročilé funkcie vzdialenej správy

Prémiová cloudová aplikácia TimeMoto Plus ponúka rad užitočných nástrojov na vzdialenú správu. Sú to napríklad:

  • 24-hodinové plánovanie zmien
  • Oznámenie príchodov a odchodov zamestnancov mimo bežný pracovný čas
  • Sledovanie pracovnej doby a dovoleniek
  • Editácia nadčasových hodín
  • Vyvažovanie časových plánov
  • Sledovanie štátnych sviatkov

Poznámka: Túto aplikáciu môže používať až 200 rôznych používateľov. Vyskúšať ju je potom možné zadarmo v 30-dňovej skúšobnej dobe.


Nenáročná inštalácia a jednoduché použitie: to je TimeMoto TM-626

Ruka v ruke s jednoduchým použitím systému TimeMoto TM-626 ide aj jednoduchá inštalácia. Prehľadný sprievodca nastaveniami vás prevedie začiatkami rýchlejšie a zrozumiteľnejšie, než keby ste dlho študovali návod.

Dochádzkový systém TimeMoto TM-626

Najčastejšie otázky a odpovede

1.) Ako je to s ukladaním dát? Ide všetko sledovať, čisto cez aplikáciu TimeMoto? Alebo je nutné mať buď v PC cloudové úložisko, aby si to mohol zálohovať?

Dáta sa zaznamenávajú v dochádzkovom systéme a je možné ich zo systému získať pomocou USB disku, káblového prepojenia intranetu alebo Wi-Fi – pri trvalom prepojení dochádzkového systému zo softvérom je možné tieto dáta sledovať v PC. V prípade cloudu je možné dáta vidieť v aktuálnej podobe aj na mobile alebo notebooku pre povereného pracovníka.

2.) Aký spôsob správy dát z dochádzkových systémov je možný?

Výrobca umožňuje riešenie v podobe počítačového softvéru PC software plus, ktorý po zakúpení už nemá ďalšie náklady na prevádzku. Prípadne je možné cloudové riešenie, ktoré je možné zakúpiť na stránkach výrobcu podľa počtu používateľov s mesačným alebo výhodnejším ročným poplatkom.

3.) Čipové karty budú súčasťou balenia? Zk potrebuje minimálne pre 20 zamestnancov, poprípade či ich máme v ponuke alebo kde ich dokúpiť?

Súčasťou balenia je 5 registračných kariet – dopytovaný dochádzkový systém je možné využiť aj na odtlačok prsta (u manuálnych pracovníkov odporúčame prihlasovanie pomocou odtlačku prsta), prípadne je možné dokúpiť registračné karty pod kódom ALZA TMMa12 alebo registračné čipy pod kódom TMMa11.

Základnú verziu softvéru dodávanú spoločne s dochádzkovým systémom je potrebné nainštalovať do PC a v ideálnom prípade by mal byť prepojený pomocou kábla kvôli stabilnosti pripojenia, ale samozrejme je možné využiť aj pripojenie v rámci Wi-fi siete. Pokiaľ ide o individuálne nastavenie jednotlivých projektov, napríklad prestávok alebo výmennej prevádzky, je potrebné prikúpenie licencie Software +, prípadne Cloud + pre pracovníkov v teréne alebo pre oddelené pracoviská od centrály. Základný softvér je súčasťou balenia s dochádzkovým systémom a je zadarmo vrátane aktualizácií zo strany výrobcu. V prípade cloudového riešenia ide o ročnú licenciu.

Kód:  TMMa02
Záruka: 24 mesiacov
Produktové číslo:  125-0586

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB18