Method mixy sa stávajú stále obľúbenejším nástrojom v arzenáli moderných rybárov, najmä tých, ktorí hľadajú skvelý návnadný mix na lov kaprovitých rýb. Čo robí tento mix tak špeciálnym? Čítajte ďalej a zistíte, prečo by mali byť method mixy súčasťou aj vášho rybárskeho vybavenia.
Method mixy si môžete zaobstarať v rôznych verziách a podobách. Ak zaradíte method mixy do vášho rybárskeho vybavenia, získate nástroj, ktorý vám môže priniesť viac úlovkov. Či už ste začiatočník alebo skúsený rybár, method mix je dôležitým príslušenstvom na každý výlet k vode. Navyše môžete naraziť napríklad aj na vlhčené method mixy, ktoré dodávajú extra textúru a sú ideálne na vytváranie pevných gulí okolo návnady. Možností je viac, než si myslíte.
Method mixy v rôznych baleniach
Method mixy si prirodzene môžete zaobstarať v rôzne veľkých baleniach, čo umožňuje rybárovi flexibilnú voľbu v závislosti na potrebách konkrétneho výletu. V našom internetovom obchode si môžete zaobstarať balenie method mixu od ľahkých 600 g až po väčšie, cez 3 kilogramy vážiace balíčky tejto rybárskej pomôcky.
i
Nájsť môžete aj method mixy do studenej vody. Tie sú stavané do chladnejších mesiacov, kedy môžu byť ryby menej aktívne.
Veľa príchutí pre method mixy
Samotné ochutenie pre method mixy môže robiť rozdiel medzi úspechom a dňom bez úlovku. Rozmanité príchute, od sladkých a ovocných až po pikantné môžu mať rôzne efekty na rôzne druhy rýb. Spoločne s príchuťami by ste mali vybrať aj medzi špeciálnymi vlastnosťami, ktoré môžu method mixy ponúknuť. Mnoho mixov môže dráždiť zmysly chytaných rýb alebo na ryby pôsobiť veľmi rýchlo a efektívne. Je už len na vás, aké balenie method mixu si vyberiete.
Všetky príchute a ostatné dôležité kritériá si môžete podľa vašich preferencií upraviť v parametrickom filtri vľavo.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.