Reklamácia tovaru značky Xbox 360 - herná konzola

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Všetky problémy s konzolou XBOX360, vrátane reklamácií a opráv, rieši linka technickej pomoci na bezplatnom čísle 0800 004 554 (v provozu od 10:00 do 18:00). Po zavolaní na túto linku dostanete niekoľko jednoduchých otázok, aby sa vylúčili poruchy spočívajúce nesprávnym zapojením apod. Pokiaľ tento postup nevedie k cieľu, tj. odstránenie závady, a pracovník Microsoftu uzná, že je potrebné konzolu odoslať na reklamáciu, zaregistruje sériové číslo konzoly na meno zákazníka, zaznamená si kontaktné údaje a objedná prepravnú službu, ktorá konzolu vyzdvihne na adrese zákazníka. Opravenú konzolu zákazník obdrží rovnakým spôsobom späť. Na reklamáciu je potrebné odoslať konzolu vrátane CELKOVÉHO štandardne dodávaného príslušenstva. Týmto spôsobom prebieha reklamácie iba konzolou Xbox 360. U samostatne zakúpeného príslušenstva a hier je postup vybavovania reklamácií tradičný - tzn. cez predajcu, u ktorých bol výrobok zakúpený.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu