Reklamácia tovaru značky TopStar

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Presne popíšte závadu, resp. odfoťte reklamovaný produkt. Zašlite mailom na servisné stredisko. To vás bude informovať o konkrétnom postupe pre rýchlo vyriešenie vašej požiadavky event. spôsobe odovzdania tovaru.

Názov servisuE-mail
3D Expres s.r.o.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu