Reklamácia tovaru značky Mosh

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Napíšte prosím e-mail na adresu [email protected], kde uvediete závadu, priložte fotodokumentáciu a nákupný doklad. Následne Vás budeme kontaktovať a navrhneme najvhodnejší postup.


 

ZnačkaE-mailProvozní dobaAdresa
Mosh[email protected]Po-Pá    9:00 - 18:00Finest Europe Distribution s.r.o.
Poštová 93
Bernolákovo, Slovensko
900 27




 


Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu