Reklamácie tovaru značky Mercury Star
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
Servis | Telefon | Otevírací doba | |
---|---|---|---|
kancelarskezidle.com | [email protected] | +420 601 228 788 | Po-Pia 8.00 - 11.30 a 12.30 - 16.00 |
POZOR !!! Najskôr kontaktovať servis ,,kancelarskezidle.com" telefonicky, mailom alebo cez kontaktný formulár (odkaz nižšie). Mimo pobočky v Rožnove pod Radhoštěm nemožno osobne reklamáciu podať. Servis so zákazníkom rieši reklamáciu individuálne a ak je to treba, tak aj pošle pre stoličku svoju dopravu.
Odkaz na reklamačný formulár nájdete tu.
Ostatné informácie k reklamáciam nájdete tu.
Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu