Reklamácia tovaru značky Lifefit
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
- Pre bežecké pásy dodávateľ ponúka servis priamo u zákazníka.
- TU je možné dohodnúť príchod technika.
- Servis neprijme fyzicky zaslané bežecké pásy. Iba menšie tovaru.
Názov servisu | Telefón | E-mail | Prevádzková doba | Adresa |
---|---|---|---|---|
RULYT SK s.r.o. | +421 914 323 723 | Po - Pi: 7-15:00 | Dolný Lieskov 195, 018 21 Dolný Lieskov, Slovenská Republika |
Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu