Reklamácia tovaru značky IBM
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
Vzhľadom k záručným podmienkam spoločnosti IBM / LENOVO je zákazníkom, ktorí svoj nákup realizovali daňovým dokladom, na ktorom je uvedené IČ alebo DIČ (firemní zákazníci), poskytovaná záruka na vybrané notebooky a počítače IBM / LENOVO v dĺžke trvania 12 mesiacov, ostatní zákazníci majú záruku 24 mesiacov v autorizovaných servisoch. Pre zvýšenie záruky na 24 mesiacov je potrebné, aby zákazník odeslal do IBM vyplnenú kartičku, ktorá je priložená v balení. Na jej základe bude k sériovému číslu Vášho notebooku záruka predĺžená. Všetci zákazníci môžu záruku predĺžiť zakúpením rozšírenie záruky z 12 na 24 alebo 36 mesiacov.
Gamo a.s.
Banská Bystrica: Kyjevské námestie 6, 974 04 Banská Bystrica, tel: 048/4372 111, fax: 048/4132 947, e-mail: [email protected]
Košice: Moldavská 8/A, 040 11 Košice, tel: 055/2813 500, fax: 055/2813 501, e-mail: [email protected]
Bratislava: Gagarinova 19, 821 03 Bratislava, tel: 02/4363 7781-82, fax: 02/4363 7783, e-mail: [email protected]
Liptovský Mikuláš: Školská 10, 031 01 Liptovský Mikuláš, tel: 044/5570 260, fax: 044/5474 314, e-mail: [email protected]
Notebooky - oznámenie:
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru