Reklamace zboží značky Gorenje
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
https://www.gorenje.sk/zakaznicky-servis
Asistenční služba: 800 105 505
Na asistenčnej linke Vám naši odborní pracovníci pomôžu v pracovných dňoch v dobe od 8,00 do 16,00 hod. rýchle a profesionálne vyriešiť záručnú, prípadne pozáručnú opravu výrobkov Gorenje a Mora.
http://www.gorenje.sk/support/
Vaše Informácie, dotazy a pripomienky ku kvalite servisnej siete radi uvítame i písomnou formou na adrese [email protected].
Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu