Reklamácia tovaru značky FUJIFILM
(digitálne fotoaparáty)
Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.
- Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.
Ako postupovať?
- Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
- Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru
Názov servisu | Telefón | Prevádzková doba | Adresa | |
---|---|---|---|---|
Fujifilm Slovakia | 02/ 33 595 119 +421-2- 33 595 102 | [email protected] | Po-Pia: 8.00–17.00 hod. | Rybničná 40 |
Prečo reklamovať v autorizovanom servise?
- Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
- Istota odbornej diagnostiky problému
- Nadštandardné služby autorizovaného servisu
Záručné opravy:
Pri záručných opravách priložte originál záručného listu a dokladu o kúpe, z ktorých je možné jednoznačne určiť dátum predaja. V prípade že záručný list nebude priložený alebo nebude úplný, nebude oprava uznaná ako záručná a bude vykonaná výhradne ako platená!