Reklamácie produktov značky Fitbit


Ako postupovať? (univerzálny postup)

  • Navštívte Fitbit zákaznícku podporu na https://myhelp.fitbit.com/s/support. Zákaznícka podpora je v anglickom jazyku.
  • Vyberte „Live Chat“ a prihláste sa svojím užívateľským účtom Fitbit, s ktorým máte produkt Fitbit spárovaný
  • Popíšte operátorovi poruchu a dohodnite sa s ním na ďalších krokoch k ohľadom riešenia vášho požiadavku

 

Ako postupovať? (z prostredia mobilnej aplikácie Fitbit)

  • Otvorte aplikáciu Fitbit na svojom mobilnom zariadení. Uistite sa, že ste prihlásený užívateľským účtom Fitbit, s ktorým máte reklamovaný produkt spárovaný.
  • Po rozkliknutí užívateľského profilu prejdite do sekcie „Help & Support“ a nasledovne „Contact Customer Support“.

 

3 dôvody, prečo reklamovať na zákazníckej podpore Fitbit

Rýchlejšie vybavenie reklamácie

Pri priamom kontaktovaní zákazníckej podpory Fitbit sa vašej žiadosti o reklamáciu ujme vyškolený pracovník Fitbitu, ktorý na diaľku dokáže okamžite určiť jadro problému a navrhnúť konkrétne možnosti vybavenia žiadosti o reklamáciu. Drvivá väčšina žiadostí o reklamáciu je tak vybavená behom pár minút vďaka diagnostike na diaľku.

Vybavenie reklamácie z domova

Zákaznícku podporu Fitbit je možné kontaktovať odkiaľkoľvek. Stačí zariadenie s pripojením na  internet. Najrýchlejší spôsob kontaktovania zákazníckej podpory je však z mobilnej aplikácie Fitbit, ktorú má vo svojom telefóne každý užívateľ produktov Fitbit.

Zaslanie náhradného produktu až domov

V prípade uznania reklamácie Vám bude náhradný produkt Fitbit zaslaný na Vami uvedenú adresu.