Reklamácie tovaru značky DX Racer

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

ServisE-mailTelefonOtvarácia doba
kancelarskezidle.com
[email protected]

+420704701307

Po-Pia 8.00 - 11.30 a 12.30 - 16.00

POZOR !!! Najskôr kontaktovať servis ,,kancelarskezidle.com" telefonicky, mailom alebo cez kontaktný formulár (odkaz nižšie). Mimo pobočky v Rožnove pod Radhoštěm nemožno osobne reklamáciu podať. Servis so zákazníkom rieši reklamáciu individuálne a ak je to treba, tak aj pošle pre stoličku svoju dopravu.

Odkaz na reklamačný formulár nájdete tu.

Ostatné informácie k reklamáciam nájdete tu.


Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu