Reklamácia tovaru značky DELL


 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

 

Názov servisu Telefón Prevádzková doba
DELL +421 (2) 5750 8303 8:00-18:00

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu



Prehľad služby Next Business Day On-Site (NBD)
Služba Next Business Day On-Site zaručuje Vašu bezstarostnosť od dátumu dodania. V prípade, že na danom systéme dôjde k poruche, umožňuje služba Dell NBD odoslania servisného technika k zákazníkovi po dokončení procesov pomoci v súlade s nižšie uvedenými štandardmi (vrátane služby diagnostiky problému prostredníctvom webových stránok alebo telefonicky) a zabezpečenie servisu vrátane náhradných dielov a práce po celú dobu servisného obdobia. Dĺžka servisného obdobia, po uplynutí ktorého je služba spoplatnená, je uvedená na faktúre. Bez ohľadu na dĺžku servisného obdobia poskytuje spoločnosť Dell jednoročnú nerozšířiteľnú podporu na spotrebný materiál a príslušenstvo Dell, ako napríklad médiá, prepravné kufríky a batérie do notebookov.