Reklamácia tovaru značky Bonsaii

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru


 

ZnačkaservisAdresa
Bonsaii
Offia.sk
https://www.offia.sk/ako-reklamovat/

U produktov značky Bonsaii možno pohodlne cez vyššie uvedený odkaz reklamovať priamo cez servis. Stačí nahrať snímku kúpneho dokladu, vyplniť popis chyby (možno priložiť fotografie či video). Následne servis pošle inštrukcie na odoslanie, tovar vyzdvihne dopravcu. Pri menších a lacnejších produktov zákazník odovzdá balík na ktorejkoľvek pobočke partnerského dopravcu (sieť v SR).

Vybavenie reklamácie je spravidla veľmi rýchle.

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu