Reklamácia tovaru značky APC

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru




Názov servisuTelefonE-mailprevádzková doba
APC
+420 225 382 919 (Česká republika)
[email protected]Po-Pá: 08:00-17:00 hod.


Rovner možno využiť služby Českého servisu v Bratislavě - pozri odkaz TU.



Postup pri reklamácii produktu APC:


Technická podpora APC Vám oznámi reklamačné číslo #RMA
Prepravná služba Vám doručí nové zariadenie s priloženými pokynmi na vrátenie reklamovaného zariadenia
Do siedmich dní zažiadajte o vyzdvihnutie chybného zariadenia