Reklamácia tovaru značky Acer - projektory

 Táto značka poskytuje autorizovaný servis, v ktorom bude vaša reklamácia vybavená najrýchlejšie.

  • Odporúčame tovar reklamovať priamo v autorizovanom servise.

Ako postupovať?

  • Spíšte čo najpodrobnejšie reklamovanú chybu
  • Kontaktujte autorizovaný servis a dohodnite sa na spôsobe odovzdania tovaru

Názov servisuTelefónE-mailAdresa
+421 2 3333 1027[email protected]Tuřanka 1314/110
627 00 Brno-Slatina 

TU je možné zadať svoju reklamáciu online.



V prípade poruchy Vášho výrobku Acer vždy najprv telefonicky kontaktujte servisné centrum na nižšie uvedenom čísle. Tu Vás budú operátori spoločnosti Acer informovať o ďalšom postupe.

Do tohto servisu nie je potrebné sa dostaviť osobne. Môžete zavolať na uvedené telefónne číslo a dohodnúť si ďalší postup. Spoločnosť Acer zabezpečí bezplatnú prepravu tovaru od Vás priamo do
servisu a opravený výrobok Vám potom pošlú na rovnakú adresu späť.
 

Upozornenie:

Lampa projektora je spotrebný materiál a má životnosť minimálne 3 mesiace alebo 2000 hodín, podľa toho, čo uplynie skôr. Prípadné reklamácie po tejto dobe môže byť zamietnutá z dôvodu prekročenia doby životnosti produktu.

 

Prečo reklamovať v autorizovanom servise?

  • Najrýchlejší možný spôsob vybavenia reklamácie
  • Istota odbornej diagnostiky problému
  • Nadštandardné služby autorizovaného servisu