Tlačiareň + ďalší tovar (NTB + toner) som objednal 21.12.2021 s tým, že bude tovar doručený 23.12. 2022 do 20:00h. V uvedenom termíne prepravca doručil iba NTB s tým, že na všetkých balíkoch je jedno číslo. Ostatné balíky (rozumej tlačiareň a toner) vrátil späť, lebo k nim nemal doklady (podľa vyjadrenia prepravcu). Okamžite som reklamoval nedoručenie tovaru. Žiadal som len doručiť tovar tak, ako to bolo v kúpno-predajnej zmluve. Predajca túto moju žiadosť ignoroval. Vystavil dobropis s tým, že si môžem vybrať, či mi peniaze pošlú na účet, alebo na Alzakredit. Keďže peniaze na Alzakredite by som (podľa inštrukcií na stránke) mal hneď, a mohol by som ihneď uhradiť za tlačiareň, zvolil som túto možnosť. Hneď som na stránke Alza označil možnosť previesť na Alzkredit. No čuduj sa svete, ten prevod neprebehol, pretože ho musí schváliť (neviem kto). Nasledujúci deň som písal e-mailom Alze. Hneď po odoslaní e-mailu mi prišla informácia, že peniaze práve odoslali na môj účet. - To by som musel čakať na dokončenie prevodu cca 5 dní. Keďže tlačiareň mala byť ako darček (pôvodne mala byť už pod vianočným stromčekom na štedrý večer), chcel som ju objednať čo najskôr. Použil som preto peniaze, ktoré mi už prišli z reklamácie procesora a zo svojho účtu som uhradil faktúru. Podotýkam, že keď som tlačiareň opätovne objednával, už bola o cca 12€ drahšia + treba opätovne pripočítať dopravu 2,67€. Teda celkom 14,67€ drahšia. Dnes (7.1.2022), mi tlačiareň prepravca doručil so slovami "doviezol som vám tu tlačiareň". No najlepšie na tom je, že z Alzy som dostal e-mail včera 6.1.2022 o 10:21 že: (citujem doslovne) "Je mi ľúto, že Vám platba nebola prevedená do AlzaKreditu ako ste požadovali. Platbu evidujem refundovanú 3.1.2022. Vo Vašej registrácií neevidujem objednávky na splatnosť, tým pádom takúto objednávku nebude možné vytvoriť. Môžem Vám ale vytvoriť duplicitnú objednávku, ak by ste mali záujem s Vami preferovaným spôsobom platby. Za vzniknuté komplikácie sa Vám ospravedlňujem." - ďakujem, už viac od vás nič nechcem!) Chcem len vysvetliť "zelenému mimozemšťanovi", že sme na Zemi a tu sa nevieme pohybovať v časopriestore dopredu a dozadu. Tu plynie čas plynule: Tovar, ktorý som mal v objednávke (tlačiareň a toner) som zaplatil priamo z účtu, keďže som sa už obával, že nestihnem tovar objednať ani do konca tohto roka (2022). Peniaze, ktoré ste vraj previedli na môj účet doposiaľ nedorazili - 7.1.2022.Tovar už mám - uhradený z môjho účtu druhýkrát. Vysvetlenie pre Alzu - Objednávka už nebola, pretože v čase, keď ste mi písali odpoveď (včera), bol už objednaný a uhradený tovar na ceste, pretože spomínanú objednávku som uhradil z vlastného účtu. Peniaze doposiaľ nedorazili. Tak, zelený mimozemšťan! Na Zemi je to iné ako v mimozemskom priestore. Tu musí predajca reagovať rýchlo a v reálnom čase. Rozhodol som sa v budúcnosti objednávať iba od pozemšťanov!