V tomto prvom odseku musíte vypichnúť jedinečnosť popisovaného produktu - kvalitné prevedenie, bezchybné spracovanie, výhodná cena atď. Je vhodné siahnuť po zaujímavej forme, ktorá zaujme zákazníka - napr. Chcete si splniť sny zaobstaraním modernej 3D televízie? Túžite po zlepšováku do vašej domácnosti, ktorý vám uľahčí každodenný život? Zároveň však nie je vhodné opakovať názov produktu (ten je totiž uvedený priamo nad týmto odsekom). Rozsah úplne stačí na maximálne 6 riadkov.V tejto časti je dobré sa venovať nejakej zaujímavé vlastnosti, ktorá je rozdielna oproti konkurenčným alebo podobným výrobkom. Každý výrobca má vlastné technológie a rôzne termíny pre funkčnosť produktu - rozobrať ich prínosy, klady a jedinečnosť. Opis výrobku musí vyznieť pozitívne - vždy možno nájsť nejaké dobré vlastnosti. Negatívne veci určite neuvádzať, nezdôrazňovať nedostatky a nedokonalosti.Je nutné postrážiť rozsiahla súvetia a zbytočne nepoužívať výkričník. Opakovane nie je vhodné používať rovnaké slová (je, ktorý, bude, môže, ako). Ak je text na viacerých odsekov, tak dajte pozor na ich úpravu. Nie je pekné, keď sú rovnako dlhé a v podobnej úprave. Tučné zvýraznenie použiť iba u zaujímavého slovného spojenia - max. raz na odsek.
Penová podložka s motívmi zvieratiek predstavuje výbornú voľbu pre hranie vašich detí. Je vyrobená z príjemného materiálu, ktorý vašu ratolesť chráni pred prechladnutím od studenej podlahy. Balenie obsahuje 10 dielikov, z ktorých môžete zložiť priestrannú podložku alebo napríklad kocku. Dieliky vám tak poslúžia aj ako puzzle alebo výučbová pomôcka pri spoznávaní rôznych zvieratiek. Podložka je veselá, farebná a veľmi komfortná.
Hračka spĺňa smernice Európskeho parlamentu a Rady 2009/48/ES z 18. júna 2009 o bezpečnosti hračiek a všetky zákonné normy podľa slovenskej legislatívy. Samozrejmosťou je vyhlásenie o zhode CE.