Partnerské odberné miesta – vyzdvihnite si tovar na jednom z viac ako 300 odberných miest s doručením zvyčajne do 24 hodín od odovzdania zásielky na prepravu. Nižšie nájdete podrobnejšie informácie týkajúce sa tejto možnosti doručenia vášho tovaru.
Oblasť doručenia: viac ako 300 odberných miest po celej SR
Dni doručenia: pracovné dni
Dĺžka doručenia: zvyčajne do 24 hodín (po potvrdení o odoslaní vašej objednávky)*
V deň odovzdania objednávky dopravcovi vám bude zaslaný e-mail, ktorý bude obsahovať informácie o objednávke. V deň doručenia obdržíte SMS s informáciou kedy a kde si môžete tovar vyzdvihnúť.
*Objednávky prijaté cez víkend a sviatky sú odovzdané na prepravu najbližší pracovný deň a doručované nasledujúci pracovný deň.
Typ doručenia
Cena bez DPH
Cena vrátane DPH
Dopravné za doručenie objednávky pri platbe vopred
Pre bližšie informácie ohľadom zásielky budete potrebovať číslo zásielky, ktoré nájdete nasledujúci deň po expedovaní objednávky v časti Faktúry alebo vo svojej e-mailovej schránke.
V deň doručenia vašej zásielky na odberné miesto vám bude zaslaný e-mail a SMS s:
heslom, ktoré budete potrebovať na vyzdvihnutie zásielky
adresou odberného miesta
otváracími hodinami
možnosťami platby
Na vyzdvihnutie zásielky nepotrebujete doklad totožnosti, odovzdajte SMS alebo e-mail blízkej osobe a môže za vás zásielku vyzdvihnúť.
Tovar je po doručení na odberné miesto uložený počas 7 dní (v období od 1. decembra do 15. januára môže byť dĺžka uloženia skrátená na 5 dní). Ak nie je zásielka vyzdvihnutá, je zaslaná späť odosielateľovi.
Ak viete, že nestihnete zásielku v úložnej lehote vyzdvihnúť, odpovedzte na zaslanú SMS s údajmi na vyzdvihnutie a lehota bude predĺžená až na 21 dní. (Počas Vianoc môže byť táto služba dočasne pozastavená)
Pokiaľ si vašu zásielku v najbližších dňoch nestihnete vyzdvihnúť, bude vám zaslané upozornenie o blížiacom sa konci úložnej lehoty.
Parametre objednávky na doručenie na odberné miesto (ak niektorý z parametrov nebude zodpovedať, nebudú vám odberné miesta ponúknuté pri výbere dopravy):
Maximálna hodnota objednávky je 700 € vrátane DPH
Maximálna hmotnosť objednávky/produktu je 5 kg
Maximálna dĺžka jednej strany je 70 cm
Prevzatie a reklamácia
Zásielku odporúčame prekontrolovať už na samotnom odbernom mieste a ak nájdete akúkoľvek známku poškodenia, ihneď to riešiť.
Než zásielku prevezmete, prekontrolujte prosím neporušenosť obalu, konkrétne:
Neporušenosť bezpečnostnej lepiacej pásky
Nepoškodenosť obalu – narazené rohy, prerazenie krycej fólie alebo obalu, polámaný polystyrén a pod.
Ak je obal akokoľvek poškodený, uveďte do protokolu o prevzatí zásielky výhradu: „Prevzaté s výhradou, poškodený obal“.
Zistili ste poškodenie zásielky až po jej prevzatí?
čo konkrétne nie je v poriadku (odporúčame pripojiť aj fotografiu poškodenia)
kontakt na vás
Na vašom súkromí nám záleží
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.