Obnoviť stránku

Odpovede na často kladené otázky o splátkach

Predtým než zavoláte na naše call centrum, skúste svoju odpoveď nájsť tu.

  • V občianskom preukaze mám uvedenú už neaktuálnu adresu trvalého bydliska, môžem žiadať o nákup na splátky?
    V tomto prípade treba uviesť adresu trvalého pobytu, ktorá je zapísaná na doklade totožnosti. A aktuálnu adresu trvalého pobytu ako korešpondenčnú adresu. Podmienka je, že daný doklad totožnosti je aktuálny a stále platný.
  • Môžem žiadať o nákup na splátky, ak nemám občianstvo SR?
    Žiadosť o úver môže podať aj osoba, ktorá nemá občianstvo SR, avšak musí mat vydané platné povolenie na trvalý pobyt na území Slovenskej republiky.
  • Môžem úver splatiť predčasne?
    Predčasné splatenie úveru je možné, a to bez akýchkoľvek poplatkov.
  • Je možné tovar na splátky vrátiť v lehote 14 dní?
    Áno, aj pri nákupe na splátky je možné odstúpiť od kúpnej zmluvy do 14 dní bez uvedenia dôvodu.
  • Ako sa dozviem číslo účtu, na ktorý mám splácať?
    Do 3 týždňov od obdržania tovaru Vám príde od spoločnosti BNP Paribas Personal Finance, SA (ďalej len "BNP") splátkový kalendár, v ktorom budú všetky informácie na splácanie úveru. Jednotlivé splátky určite nezasielajte na bankové účty spoločnosti Alza.sk. Ak Vám splátkový kalendár do 3 týždňov nedorazí, obráťte sa priamo na klientsky servis splátkovej spoločnosti telefonicky na 0850 11 12 12 alebo e-mailom na klientskyservis@cetelem.sk.
  • Môžem doložiť výpis z účtu, ktorý je vedený na môjho partnera?
    Áno, spoločnosť BNP akceptuje aj výpis z účtu vedený na vášho partnera, za predpokladu že máte k účtu dispozičné práva a váš zamestnávateľ vám na tento účet zasiela mzdu.
  • Je nutné dokladať výpis z bankového účtu?
    Výpis z bankového účtu je potrebný, iba ak si ho spoločnosť BNP vyžiada, napríklad ak pracujete v zahraničí.
  • Kedy je treba podpis partnera na úverovej zmluve?
    Podpis partnera je potrebný vždy pri nákupe v sume 3000,- € a viac.
  • Môžem zaslať zmluvy elektronicky?
    Zmluvy elektronicky nezasielajte, nákup na splátky sa tým neurýchli.
  • Ak si odoberám tovar na pobočke, mám tiež zasielať zmluvy na centrálu?
    Nie, stačí keď ich predložíte až pri vyzdvihnutí tovaru priamo na pobočke.
  • Nemám bankový účet, môžem žiadať o nákup na splátky?
    Áno, pri vypĺňaní splátkového formulára je potrebné zvoliť spôsob splácania poštovou poukážkou.
  • Akým spôsobom dostanem úverovú zmluvu?
    Vy sami sa rozhodnete, či chcete zmluvu podpísať elektronicky, alebo papierovo. Ak zmluvy neobdržíte, neváhajte nás kontaktovať na splatky@alza.sk.
  • Kedy mi príde tovar?
    Ak sú splátky schválené a tovar dostupný na centrálnom sklade, tovar štandardne dodávame do druhého dňa na osobný odber v rámci našej predajnej siete. O možnosti odberu tovaru na pobočke Vás budeme informovať prostredníctvom SMS. Pri voľbe doručenia prostredníctvom kuriérskych spoločností tovar expedujeme do 24 hodín od obdržania zmlúv.
  • Môže tovar prevziať iná osoba?
    Nie, tovar môže prevziať iba osoba uvedená na úverovej zmluve. Ak by mala prevziať tovar iná osoba, je potrebná notársky overená plná moc (so špecifikovaným účelom prevzatia tovaru na splátky a číslom úverovej zmluvy).
  • Môžem si tovar prevziať na pobočke?
    Áno, tovar si môžete prevziať na pobočke.
  • Môžem si tovar nechať doručiť do práce?
    Áno, tovar si môžete nechať doručiť na akúkoľvek adresu za podmienky, že takýto tovar prevezme osoba uvedená na úverovej zmluve.
  • Je možné po schválení úveru robiť dodatočné zmeny v objednávke?
    Áno, v tomto prípade nás vždy kontaktujte na adrese splatky@alza.sk.
  • Môžem žiadať o úver, ak som študent?
    Nie, musíte mať pravidelný a trvalý zdroj príjmu.
  • Môžem si zakúpiť na splátky bazárový tovar?
    Áno, aj bazárový tovar je možné zakúpiť na splátky.
WEB1