Obnoviť stránku

Ochrana displeja podľa vlastného výberu

Ochráňte svoj telefón pred poškodením.
Vyberte si sklo podľa vlastného výberu.

  • Displej budete mať chránený hneď pri prvom rozbalení
  • Zaistíme profesionálne nalepenie na predajni alebo vám telefón doručíme už s nalepeným sklom
  • Službu si môžete zakúpiť na vaše existujúce alebo nové zariadenie
Ochrana displeja podľa vlastnej voľby
Späť na všetky služby

Nalepenie ochranného skla na predajni

1

Kúpte si ochrannú fóliu/sklo

Vyberte si z ponuky ochrannú fóliu/sklo a k nemu zvoľte službu Ochrana displeja podľa vlastného výberu.

2

Sklo nalepíme na zariadenie

Na vami vybranej predajni techník sklo profesionálne nalepí.

3

Nie ste so službou spokojný?

Pokiaľ dôjde k nesprávnemu nalepeniu skla technikom, vrátime vám peniaze za službu aj za sklo/fóliu.

Nalepenie ochranného skla s doručením domov alebo do AlzaBoxu

1

Zakúpte ochrannú fóliu/sklo

Vyberte si z ponuky ochrannú fóliu/sklo, k nemu zvoľte službu Ochrana displeja podľa vlastného výberu a vyberte mobilný telefón, na ktorý budete chcieť ochranu displeja aplikovať.

2

Sklo nalepíme na zariadenie

Náš profesionálne vyškolený technik nalepí na vaše nové zariadenie sklo/fóliu.

3

Tovar vám doručíme alebo si ho vyzdvihnete

Vy dostane svoje nové zariadenie už s aplikovaným ochranným sklom/fóliou.

Kde službu nájdem?

Službu je možné zakúpiť ku všetkým ochranným sklám a fóliám, na ktoré sa služba vzťahuje, a vždy ju nájdete v prvom kroku košíka.

Ochrana displeja podľa vlastného výberu screenshot umiestnenie služby Ísť nakupovať

Ochrana displeja predĺži život vášmu telefónu

Telefón vám vydrží dlhšie v bezchybnom stave

Najčastejšie kladené otázky

Môžem si službu zakúpiť aj keď chcem ochranu displeja na svoje existujúce zariadenie?

Áno, vyberiete si ochranné sklo a zakúpite službu. Na vami vybranej pobočke technik sklo profesionálne nalepí.

Ako dlho budem čakať na realizáciu po vytvorení objednávky?

V prípade zakúpenia skla a služby na vaše existujúce zariadenie sa doba doručenia odvíja od zvolenej dopravy. Ak si zakúpite nový telefón a vyberiete túto službu, doba doručenia sa predĺži o 1 pracovný deň od vami zvolenej dopravy.

Ako postupovať v prípade, že so službou nebudem spokojný?

Pokiaľ dôjde k nesprávnemu nalepeniu skla technikom, vrátime vám peniaze za službu aj za sklo/fóliu. V prípade úmyselného poškodenia či odlepenia je čiastka za službu nevratná, pretože služba bola využitá a správne vykonaná.

Ako postupovať v prípade reklamácie služby?

V prípade reklamácie je nutné mať vytvorenú fotodokumentáciu. Reklamáciu je možné vykonať na ktorejkoľvek pobočke prípadne založiť online na webe Alza.sk. Potom dôjde na posúdenie a doriešenie reklamácie.

Nemáte ešte aplikáciu Alza?

Stiahnuť aplikáciu Alza v Google Play Stiahnuť aplikáciu Alza v App Store

Podeľte sa s priateľmi

Zaujala vás ponuka? Tak prečo si to nechávať pre seba.
Urobte svojim priateľom radosť!

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB16