1
Kúpte si ochrannú fóliu/sklo
Vyberte si z ponuky ochrannú fóliu/sklo a k nemu zvoľte službu Ochrana displeja podľa vlastného výberu.
2
Sklo nalepíme na zariadenie
Na vami vybranej predajni techník sklo profesionálne nalepí.
3
Nie ste so službou spokojný?
Pokiaľ dôjde k nesprávnemu nalepeniu skla technikom, vrátime vám peniaze za službu aj za sklo/fóliu.
1
Zakúpte ochrannú fóliu/sklo
Vyberte si z ponuky ochrannú fóliu/sklo, k nemu zvoľte službu Ochrana displeja podľa vlastného výberu a vyberte mobilný telefón, na ktorý budete chcieť ochranu displeja aplikovať.
2
Sklo nalepíme na zariadenie
Náš profesionálne vyškolený technik nalepí na vaše nové zariadenie sklo/fóliu.
3
Tovar vám doručíme alebo si ho vyzdvihnete
Vy dostane svoje nové zariadenie už s aplikovaným ochranným sklom/fóliou.
Službu je možné zakúpiť ku všetkým ochranným sklám a fóliám, na ktoré sa služba vzťahuje, a vždy ju nájdete v prvom kroku košíka.
Ísť nakupovaťÁno, vyberiete si ochranné sklo a zakúpite službu. Na vami vybranej pobočke technik sklo profesionálne nalepí.
V prípade zakúpenia skla a služby na vaše existujúce zariadenie sa doba doručenia odvíja od zvolenej dopravy. Ak si zakúpite nový telefón a vyberiete túto službu, doba doručenia sa predĺži o 1 pracovný deň od vami zvolenej dopravy.
Pokiaľ dôjde k nesprávnemu nalepeniu skla technikom, vrátime vám peniaze za službu aj za sklo/fóliu. V prípade úmyselného poškodenia či odlepenia je čiastka za službu nevratná, pretože služba bola využitá a správne vykonaná.
V prípade reklamácie je nutné mať vytvorenú fotodokumentáciu. Reklamáciu je možné vykonať na ktorejkoľvek pobočke prípadne založiť online na webe Alza.sk. Potom dôjde na posúdenie a doriešenie reklamácie.