Obnoviť stránku
Samsung Galaxy S9

Nový Samsung
každý rok

  • Chcete každý rok nový Samsung Galaxy?
  • Nechcete platit celú cenu naraz?
  • Chcete dostať nový telefón, ak se pokazí alebo rozbije?
  • Nechcete riešiť predaj starého a nákup nového telefónu?
Mám záujem
cena od 27,90 € / mesačne
  • žiadny úver
  • žiadne splátky

Ako to funguje?

  • Každý rok dostanete nový model Samsung Galaxy
  • Telefón je chránený proti rozbitiu aj krádeži
  • Pri poruche nečakáte na opravu, ale rovno vám ho vymeníme
  • Pri krádeži alebo rozbití vám do troch dní dáme nový
  • Program možno kedykoľvek ukončiť a telefón vrátiť (po 6 mesiacoch)
  • Neplatíte žiadne úroky ani skryté poplatky
  • Nečakáte pri prechode na nový model, oprave, ani pri reklamácii
Samsung Galaxy S9

Ceny

Samsung Galaxy S9

+ Každý rok výmena za budúci model čierny modrý fialový
39,90 €
mesačne

Samsung Galaxy S9 256GB

+ Každý rok výmena za budúci model čierny
42,90 €
mesačne

Samsung Galaxy S9+

+ Každý rok výmena za budúci model čierný modrý fialový
42,90 €
mesačne

Samsung Galaxy S9+ 256GB

+ Každý rok výmena za budúci model čierný
46,90 €
mesačne

Samsung Galaxy Note 8

+ Každý rok výmena za budúci model modrý čierny zlatý
54,90 €
mesačne

Samsung Galaxy A8 Duos

+ Každý rok výmena za budúci model čierny sivý zlatý
27,90 €
mesačne
Všetky ceny sú vrátane DPH a zahŕňajú ochranu proti rozbitiu a krádeži.

Skúsenosti našich českých zákazníkov

David Bláha Kladno

Pracuji dvanáct hodin denně. A tak nechci řešit nějaké telefony. Nákupy, prodeje, rozbití, servisy, účetnictví… ať se o vše postará Alza.

Silvie Fischerová Praha

Mým zaměstnancům chci dopřát co nejlepší telefony. Ale nechci za ně platit statisíce!

Dalibor Šmok Hradec Králové

Líbí se mi, že náklady se dají hned odečíst z daní. Nebudu státu platit ani o korunu víc, než je nutné.

Petr Mareš Mladá Boleslav

Firemní telefony jsme nikdy nekupovali v hotovosti. Brali jsme je od operátora za paušál. Ale v Alze to teď vychází levněji.

Samsung Galaxy S8

Buďte múdrejší ako ostatní

Václav má po dvoch rokoch už tretí nový Samsung.

1. rok
2. rok

Miloš má po dvoch rokoch stále rovnaký, starý a rozbitý Samsung.

1. rok
2. rok

Príďte si pre nový Samsung Galaxy

Vyplňte tento formulár a  ešte dnes alebo zajtra sa vám ozveme.
Nový Samsung vás bude čakať na predajni, ktorú si vyberiete.

A ešte pár údajov o vás

Odoslaním formulára súhlasím so spracovaním osobných údajov a potvrdzujem,
že som sa zoznámil s Podrobnými podmienkami členstva

Otázky a odpovede

Kedy budú v ponuke telefóny Samsung na Slovensku?

Predaj začína 1.10.

Kedy bude v ponuke nová rada iPhone 8 a iPhone X?

Oficiálny predaj v rámci Programu už začal pre iPhone 8 a 8 Plus a 3.11. bude pre iPhone X. Prednosť majú vždy existujúci účastníci programu, ktorí menia telefóny, tí ich dostanú ako prví.

Kedy a ako dostanem telefón?

Vyplníte žiadosť na tejto stránke a dnes alebo zajtra sa vám ozveme. Ak splníte podmienky programu, vybraný telefón vás bude čakať na vami vybranej predajni. Tam zaplatíte prvý mesačný poplatok, podpíšete preberací protokol a hneď si ho môžete odniesť. Uhradiť faktúru môžete samozrejme aj vopred, všetkými bežnými spôsobmi: kartou, priamou platbou cez elektronické bankovníctvo alebo prevodom na účet.

Čo mám robiť, ak sa telefón pokazí?

Dáme vám do troch dní náhradný telefón, nový, alebo zánovný, rovnakých parametrov aj farby. Stačí, keď nám poruchu nahlásite cez kontaktný formulár. Túto informáciu chceme vopred preto, aby sme mohli na predajňu včas zaslať náhradný telefón.

Čo ak telefón poškodím?

Telefón do troch dní opravíme, alebo dostanete nový, prípadne zánovný, rovnakých parametrov aj farby. Zavoláte nám (na číslo 02/571 018 05) a nahlásite udalosť. Ak uznáme, že patrí do rozšírenej záruky, do troch pracovných dní na vás bude čakať na predajni.

Čo pokrýva rozšírená záruka telefónu – ochrana proti krádeži a rozbitiu?

Krádež a nešťastnú náhodu. Pozor, z rozšírenej záruky je vylúčené napríklad vykradnutie auta alebo úmyselné poškodenie (napríklad hodíte telefón o zem). Počas krádeže by ste tiež nemali mať zníženú pozornosť napríklad vplyvom alkoholu. Môžete uplatniť iba jednu udalosť počas celej doby trvania zmluvy. Prečítajte si, prosím, podrobné podmienky.

Keď výrobca vydá nový telefón, kedy ho dostanem?

Závisí vždy od dátumu uvedenia nového telefónu na slovenský trh, to je často neskôr. Spolupracujeme s každým výrobcom na tom, aby sme pre vás mali telefón v prvých dňoch po uvedení. Keď sa bude blížiť čas výmeny, zavoláme vám, alebo pošleme e-mail či SMS správu. Súčasní zákazníci (členovia Programu) majú vždy prednosť: meníme im telefóny ako prvým.

Kedy a ako môžem telefón vymeniť?

Telefón môžete vymeniť najskôr po uplynutí 12 mesiacov a najneskôr po dvoch rokoch. Nemusíte meniť telefón presne po roku: môžete ho vymeniť, keď vám to bude najlepšie vyhovovať. Stačí, keď nám napíšete požiadavku cez náš kontaktný formulár. Vrátenie starého a prijatie nového telefónu bude prebiehať naraz na našej predajni, ktorú si vyberiete.

Môžem telefón vrátiť a členstvo zrušiť?

Áno, telefón môžete vrátiť a členstvo ukončiť kedykoľvek po uplynutí 6 mesiacov. Zrušenie nahlásite cez kontaktný formulár. Telefón stačí priniesť na ktorúkoľvek našu predajňu. Pozor, nový telefón v tomto či obdobnom programe môžete dostať najskôr po 12 mesiacoch od predošlého vyzdvihnutia.

Môžem si nabudúce vziať drahší alebo lacnejší telefón?

Môžete si vziať akýkoľvek telefón, ktorý je práve v ponuke Programu.

Keď mením telefón, dostanem nový kus?

Áno, vždy dostanete nový kus.

Keď vrátim starý telefón, garantujete mi zmazanie dát?

Áno, na všetkých telefónoch vykonávame kompletný návrat do továrenského nastavenia presne podľa manuálu výrobcu, pri ktorom výrobca garantuje zmazanie dát.

Čo sa ďalej deje s vrátenými telefónmi?

Vrátené telefóny sa buď predávajú ako použité, alebo repasujú a predávajú ako repasované.

Musím sa viazať na nejakého mobilného operátora?

Nie, členstvo je úplne nezávislé od operátorov. Môžete telefonovať cez kohokoľvek. Ani telefón nie je nijako blokovaný.

Môžem si telefón odkúpiť?

Telefón nemožno odkúpiť. Ide o formu služby (členstvo v Programe), ktorá vám zaisťuje stále dostupný najnovší telefón. Členstvo však môžete ukončiť a kúpiť si od nás telefón nový alebo zánovný.

Ako funguje „klonovanie“ telefónu?

Apple: Pri výmene telefónu Apple garantuje prenos dát, aplikácií aj nastavenia buď pomocou iCloud, alebo iTunes: Podrobný návod
Samsung: Pri výmene telefónu Samsung garantuje prenos dát pomocou aplikácie Smart Switch: Podrobný návod

Na webe ste zmenili ceny: budem teraz platiť inú cenu?

Pokiaľ už telefón od nás máte, cena zostáva rovnaká, akú ste platili doteraz. Teda, ak medzitým zľavníme (alebo zdražíme), vás sa to nijako nedotkne. Cena na webe platí len pre nových zákazníkov. Keď si budúci rok budete brať nový telefón, dostanete zase aktuálnu cenu (ktorá je práve na webe).

Aké sú podmienky vstupu do programu?

Pre fyzické osoby je podmienkou dovŕšenie veku 18 rokov. Potom už len ostáva podať žiadosť o členstvo, vyplniť pravdivé údaje a čakať, či vás kontaktujeme a dohodneme si termín prevzatia smartfónu.

Môže sa stať, že žiadosť odmietnete?

Áno, to sa môže stať, na vznik členstva nemáte právny nárok. Dôvody, bohužiaľ, oznamovať nesmieme. Aj v tom prípade si stále môžete vziať telefón napríklad na splátky a zakúpiť k nemu poistenie.

Moju žiadosť ste schválili: kedy prístroj dorazí na predajňu?

Najčastejšie do dvoch pracovných dní. Keď bude na predajni, dostanete od nás SMS a e-mail.

V ktorých krajinách je program dostupný?

Momentálne len v Českej republike a na Slovensku.