Obnoviť stránku

Prehľad poistných produktov a rozšírených záruk

Informácie o každej zo služieb nájdete po rozkliknutí príslušného názvu služby:

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Poistenie proti rozbitiu a krádeži
 

Pojištění proti rozbití a krádeži

Poistenie proti odcudzeniu

Poistenie proti rozbitiu a krádeži

Predĺžená záruka


Postup pre nahlásenie škody

Došlo ku škode? Než zavoláte - pripravte si:

  • Číslo nákupného dokladu
  • SN poškodeného výrobku (ak je výrobcom pridelené)
  • Príčinu škody (presný opis situácie, za ktorej k poškodeniu, či odcudzeniu výrobku došlo)
  • V prípade odcudzenia výrobku:
    - Uznesenie o odložení prípadu
    - Úradný záznam
    (ten môže byť aj pod názvom Protokol, Výpoveď alebo Nahlásenie)
     

Operátor si od vás tieto informácie poznamená a oznámi vám číslo, pod ktorým bude škoda evidovaná.

Nahlásenie poistnej udalosti

02/571 018 05

Dovoľujeme si vás upozorniť, že všetky hovory sú monitorované.

A čo potom?

Poškodený výrobok:

Poškodený výrobok bez zbytočného odkladu osobne prineste na akúkoľvek našu predajňu.

Odcudzený výrobok:

Dokumenty, spomínané v štvrtej zarážke (pozrite vyššie) dodajte na akúkoľvek našu predajňu alebo ich zašlite na [email protected]Nezabudnite prosím uviesť číslo poistnej udalosti.

Upozornenie:

Lehota na vybavenie poistnej udalosti začína plynúť okamihom odovzdania poškodeného výrobku alebo dodaním dokladov od Polície.

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB01