Obnoviť stránku

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

E-kniha, Česky
3,29 €

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Šestý díl ediční řady Protipóly marketingové komunikace mapuje další z polarit ve světě marketingu a propagace - tentokrát jde o různé možnosti pohledů na vztah teorie a praxe.

Parametre a špecifikácia

Formát a typ ochrany

Dostupný formát PDF pre čítačky
Druh ochrany Social DRM

Základný

Autor Radim Bačuvčík
Počet strán 190 strán
Rok vydania 2015
Série Protipóly marketingovej komunikácie
Nakladateľ VeRBuM
Jazyk Česky
Kód:  EK18215
Produktové číslo:  978-80-875-0068-2

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB02