Obnoviť stránku

Marketing for Small and Medium Enterprises

E-kniha
Zobraziť alternatívy

Nevyhovujú vám alternatívy?

Vyberajte z celej ponuky

Marketing for Small and Medium Enterprises

Marketing of small and medium businesses provides 8 important tips for entrepreneurs who have decided to support their business by marketing activities and who want to do it efficiently. Experience shows that too many entrepreneurs waste a lot of money on activities that are supposed to bring more profit, but they are taking a heavy cut from the profit instead. It is quite simple, really. You just need to know how. And the e-book focused on marketing will help entrepreneurs to do just that.
Table of Contents:
- Associate your name with the company name- Determine your target audience- Set a clear marketing strategy- Create your communication mix- Always communicate a single product- Build your brand- Don’t neglect regular customers- Evaluate the results of marketing activities- Most common marketing mistakes

Parametre a špecifikácia

Formát a typ ochrany

Dostupný formát ePUB, Kindle (Mobi), PDF pre čítačky
Druh ochrany Social DRM

Základný

Autor Vladimír John
Počet strán 17 strán
Rok vydania 2014
Série The Truth Revealed About Business Risk
Nakladateľ Meriglobe Business Academy
Kód:  EK10710
Produktové číslo:  978-19-104-3531-1

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB02