Obnoviť stránku

Jak na sítě

E-kniha, Česky
4,4 24 hodnotení
12,90 €

Jak na sítě

Ovládnite 4 princípy úspechu na sociálnych sieťach

Na sociálnych sieťach dnes trávi svoj čas viac ako polovica sveta - možno táto rastúca čísla využiť vo svoj prospech? Táto kniha vás presvedčí, že áno. Naučí vás predávať tým, ktorí neprišli nakupovať, a písať pre ľudí, ktorí nechcú čítať. Pochopíte, ako dať sieťam poriadok, ovládnete ich stratégie, budete vedieť zmerať, či kampaň funguje. A alebo chcete vedieť, či má vôbec zmysel do sociálnych sietí investovať peniaze? A koľko?
Či už sa o svet sociálnych sietí zaujímate sami za seba, za vašu komunitu či za firmu, máme dobrú správu - môžu vám naozaj výrazne pomôcť, keď viete, ako na ne.
Jak na sítě je první knihou, která vedle mnoha dílčích postupů a příkladů z českého i světového prostředí přináší i něco mnohem hlubšího a univerzálnějšího: důmyslný systém pro tvorbu obsahu, pro vyhodnocování jeho úspěšnosti a pro skvělou komunikaci s vašimi stávajícími i potenciálními zákazníky, klienty či komunitou.
A mimochodom, tiež sa dosť pobavíte.

Napsali o knize Jak na sítě

"Túto knihu by som dal v práci ako povinné čítanie. Reálne príklady z praxe, triky a grify slovenských osobností, priezračne jednoduché vysvetlenia a sranda. "

Martin Jaroš, reklamné expert a marketér

"Žiadne zbytočne rečičky, žiadna zbytočná vata. Kniha nabitá praktickými príkladmi ako z Českej republiky, tak zo zahraničia. "

Simona Kijonková, zakladateľka a majiteľka spoločnosti Zásilkovna

"Existujú skvelí odborníci na sociálne siete. Aj skvelí lektori a autori. Ale Eliška a Michelle patrí k tým vzácnym osobnostiam, ktoré excelujú v obojím: sú vynikajúcimi profesionálkami v oblasti sociálnych sietí, ktoré navyše vedia svoje know-how pútavým a efektívnym spôsobom odovzdať ďalej. "

Adam Zbiejczuk, konzultant sociálnych sietí

"Nepúšťajte sa do vašich sociálnych hlbín bez toho, aby si prečítate tento ultimátnej návod ako to neposrat (nepokaziť)."

Martin Žufánek, liehovarník moravský

"Neskutočne osviežujúci protiklad instantných múdrostí, technicistne návodov a motivačného prázdna."

Martin Brablec, majiteľ Obsahová agentúra

Eliška Vyhnánková

Od roku 2011 pôsobí ako konzultantka a lektorka sociálnych sietí pre jednotlivcov, firmy i štátne úrady. Pravidelne prednáša, moderuje odborné akcie, píše články a je porotkyňou marketingových súťaží. Odchode na voľnú nohu predchádzala dlhoročná aktívna práca so sieťami a tiež rozvoj nástrojov na monitoring sociálnych sietí v spoločnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminárov pre tisícky účastníkov.

michelle Losekoot

michelle Losekoot sa živia marketingom už vyše desať rokov. Vymýšľa pre svojich klientov stratégie a obsah na sociálne siete, stará sa o online komunity a píše texty. Posledných sedem rokov tiež školí firemné tímy a vedie verejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelne sadá v porotách marketingových súťaží a prednáša na konferenciách.

Parametre a špecifikácia

Formát a typ ochrany

Dostupný formát ePUB, Kindle (Mobi)
Druh ochrany Social DRM

Základný

Autor Eliška Vyhnánková
Počet strán 328 strán
Rok vydania 2019
Nakladateľ Jan Melvil publishing
Jazyk Česky
Kód:  EK31558
Produktové číslo:  978-80-755-5084-2

Na vašom súkromí nám záleží

My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.

Viac informácií
Rozumiem Podrobné nastavenia Odmietnuť všetko
P-DC1-WEB03