Obnoviť stránku

Bezstarostný servis Acer

0,04 €
0,03 € bez DPH

Bezstarostný servis Acer

Bezstarostný servis Acer

V prípade poruchy vášho zariadenia kontaktujte zákaznícke centrum spoločnosti Acer na linke +420 531 027 777 ak voláte zo SR, prípadne +421 2 3333 1027 pri volaní zo Slovenska. Dostupnosť kontaktného centra je od pondelka do piatku 8:00 - 17:00 (mimo štátne sviatky).

Chip ocenění

Elektronická objednávka servisu

Prejdite na stránku podpory spoločnosti Acer a zadajte sériové číslo pokazeného zariadenia. Následne môžete pokračovať v zadaní opravy elektronickým spôsobom.



Preprava kuriérom úplne zadarmo

Ak je vaše zariadenie v záruke, tak prostredníctvom kuriérnej služby prebehne všetka preprava do servisu i späť úplne zadarmo. Vďaka tomu ušetríte hromadu času i finančných prostriedkov.


Bezstarostný servis Acer

Odoslanie do servisného centra a jeho návrat späť

Počas objednávky servisu dostanete presné informácie, kedy sa u vás kuriér pre zariadenia Acer zastaví a následne ho prepraví do centrálneho servisného centra. Ihneď po oprave potom kuriérska služba opäť zariadenia dopraví bezpečne až k vám.

Bezstarostný servis Acer

Dĺžka opravy

Presnú dĺžku opravy síce nejde dopredu určiť, ale drvivá väčšina servisných úkonov trvá okolo 5 pracovných dní. Počítajte teda, že zhruba na týždeň sa budete musieť bez svojho zariadenia zaobísť.


Čo urobiť pred odoslaním do servisu?

  • Zálohujte svoje dáta. V prípade, že ide o softvérový problém alebo o iný problém vyžadujúci obnovu systému, prevedieme obnovu systému do pôvodného stavu po zakúpení počítača. Zdvorilo upozorňujeme, že v prípade obnovy systému, stratíte dáta uložené na úložisku.
  • Uistite, že sa nejedná o softvérový problém. Pre vylúčenie softvérového problému odporúčame zálohovať dáta a vykonať obnovu systému do pôvodného továrenského nastavenia.
  • Zariadenie dôkladne zabaľte podľa pokynov operátora a inštrukcií pre správne zabalenie a označenie servisnej zásielky .
  • Príslušenstvo dodané k produktu tiež pribaľte, ak vás operátor nebude informovať inak. Ide najmä o napájacie adaptéry a káble.
  • Do škatule priložte kópiu nákupného dokladu.
  • V prípade, že sa jedná o pozáručnú opravu, vykoná technik diagnostiku závady. Na základe tejto diagnostiky bude vytvorená cenová ponuka na opravu a ďalšie podmienky vykonania opravy poruchy. Cenovú ponuku obdržíte najneskôr do dvoch týždňov. Oprava bude vykonaná v závislosti od dostupnosti náhradných dielov, najneskôr však do 30 dní od doručenia Vášho súhlasu s podmienkami cenovej ponuky.
4,8
hodnotilo 46 zákazníkov
10 000+
zákazníkov už zakúpilo
90 %
zákazníkov odporúča
Všetky hodnotenia
Kód:  BEZE03000
Produktové číslo:  BEZE03000
P-DC1-WEB21