Elektrické pilníky na päty efektívne odstraňujú stvrdnutú kožu a predchádzajú jej popraskaniu, vzniku odrenín a pľuzgierov. Starostlivosť o stvrdnuté päty nemusí byť drina, ako to bývalo s mechanickými škrabkami na päty. Poradíme vám, ako vybrať výkonnú elektrickú brúsku na päty.
Aký typ brúsneho valčeka by mal mať pilník na päty?
Jemný valček – slúži na exfoliáciu a prevenciu vzniku popraskaných chodidiel a zrohovatenej kože.
Hrubý valček – je vhodný na obzvlášť problematické a stvrdnuté päty. V tomto prípade zvážte aj hlavicu z kvalitného materiálu, napríklad s diamantovými kryštálikmi.
Rýchlosť rotácie valčekov sa pri brúskach na päty pohybuje od desiatok otáčok po tisíce, pričom lepšie modely elektrických pilníkov disponujú dvoma rýchlosťami.
Napájanie elektrických pilníkov na päty
Elektrický pilník na päty do siete – nie je vhodný na mokrú pedikúru, ale jeho použitie je veľmi jednoduché a ľahké.
Elektrický pilník na päty s adaptérom – na rozdiel od toho do siete je vhodný aj na mokré použitie a zároveň ho možno brať so sebou na cesty.
Elektrický pilník na päty na baterky – umožňuje opäť suchú aj mokrú pedikúru, pričom najčastejšie využíva batérie typu AA, prípadne AAA.
Dôležité je, aby sa vám pilník na päty aj páčil. Pri výbere dizajnu ale prihliadajte na ergonomciké uchopenie prístroja, jednoduchosť výmeny hlavíc a jednoduché čistenie hlavíc brúsky na päty.
Brúska na päty na mokrú alebo suchú manikúru?
Suchá manikúra – má výhodu v tom, že ju zvládne každý prístroj, avšak nevýhoda spočíva v tom, že je táto starostlivosť nedostatočná pre pokročilo stvrdnutú kožu na chodidlách.
Mokrá manikúra – má tú prednosť, že ju možno vykonávať vo vani či v sprche. Nevýhodou mokrej starostlivosť o chodidlá je, že ju neumožňujú prístroje do siete.
My, spoločnosť Alza.cz a.s., IČO 27082440, používame súbory cookies na zaistenie funkčnosti webu a s vaším súhlasom o. i. aj na personalizáciu obsahu našich webových stránok. Kliknutím na tlačidlo „Rozumiem“ súhlasíte s využívaním cookies a predaním údajov o správaní na webe na zobrazenie cielenej reklamy na sociálnych sieťach a reklamných sieťach na ďalších weboch.