V tomto prvom odseku musíte vypichnúť jedinečnosť popisovaného produktu - kvalitné prevedenie, bezchybné spracovanie, výhodná cena atď. Je vhodné siahnuť po zaujímavej forme, ktorá zaujme zákazníka - napr. Chcete si splniť sny zaobstaraním modernej 3D televízie? Túžite po zlepšováku do vašej domácnosti, ktorý vám uľahčí každodenný život? Zároveň však nie je vhodné opakovať názov produktu (ten je totiž uvedený priamo nad týmto odsekom). Rozsah úplne stačí na maximálne 6 řádků.V tejto časti je dobré sa venovať nejakej zaujímavé vlastnosti, ktorá je rozdielna oproti konkurenčným alebo podobným výrobkom. Každý výrobca má vlastné technológie a rôzne termíny pre funkčnosť produktu - rozobrať ich prínosy, klady a jedinečnosť. Popis výrobku musí vyznieť pozitívne - vždy dá nájsť nejaké dobré vlastnosti. Negatívne veci určite neuvádzať, nezdôrazňovať nedostatky a nedokonalosti.Je nutné postrážiť rozsiahla súvetia a zbytočne nepoužívať výkričník. Opakovane nie je vhodné používať rovnaké slová (je, ktorý, bude, môže, ako). Ak je text na viacerých odsekov, tak dajte pozor na ich úpravu. Nie je pekné, keď sú rovnako dlhé a v podobnej úprave. Tučné zvýraznenie použiť iba u zaujímavého slovného spojenia - max. Raz na odsek.
Drevené puzzle, ktoré zábavnou formou uvedú vašu ratolesť do sveta písmen. Úlohou dieťaťa je vkladať jednotlivé dieliky do vykrojených siluet na doštičke, z dielikov však samozrejme môžete skladať aj slová. Veselé farebné vyhotovenie písmen dieťa zaujme, takže sa do ich skúmania pustí s radosťou. Pri vkladaní si deti navyše cvičia aj jemnú motoriku a priestorovú predstavivosť. Hračka je vyrobená z kvalitného a odolného dreva.